Nog geen adres, wel goederen verschepen

Matt

New Member
Beste mensen,

Eind januari gaan we down under en het lijkt me fijn als we vervolgens niet te lang hoeven te wachten op onze spullen. Ik wil ze dus ruim van tevoren op de boot zetten. Maar, het transportbedrijf heeft een adres nodig in Australië. En je raadt het al: dát heb ik niet. Een woning kiezen doen we immers pas nadat we zijn aangekomen. Iemand enig idee hoe ik dit 'probleem' oplos?

Matt

Je zou iemand kunnen vragen, op dit forum bijvoorbeeld :smile:, of je zijn/haar adres mag lenen.

Erna

Hoi

Ik heb diverse offertes maar daar praten we alleen nog maar over de plaats.
Ik heb ze aangegeven dat het juiste adres nog niet bekend is en dat pas word als de boot net voorbij belgie is of zo
Verder geen enkel problem dus

Kees

Hoi,

Ik heb de gegevens van iemand van het forum mogen gebruiken, maar wel je eigen naam gebruiken uiteraard. Anders wordt het lastig met ophalen. Tot nu toe geen probleem.

Of alles goed gaat verlopen weten we nog niet, aangezien de spullen over 12 dagen worden verwacht in Melbourne!

Groeten Sander

Onze spullen worden eind januari verscheept terwijl wij pas in maart aankomen en daarna op zoek gaan naar een woning. Ik heb van het verhuisbedrijf nog niet gehoord dat dit een probleem is.

Je kunt het ook in Australie op laten slaan. Als je al wel weet in welke stad je gaat wonen. Je kunt het al eerder laten verschepen. Ook wij hebben nog geen adres en zijn al wel van alles voor de veruizing aan het regelen. Onze inboedel zal eerst in NL opgeslagen worden i.v.m. onze rondreis.

Ik heb het adres van een kennis hier in de buurt gebruikt. En meteen al aangegeven dat het niet mijn adres is dmv c/o voor het adres ("per adres").
Later toen de boel in de buurt kwam het echte afleveradres doorgegeven.

Overigens zou ik inderdaad RUIM op tijd versturen, aangezien onze spullen nu al 3mnd en 2dg onderweg zijn. :cry:

Ik zie dat je nog niet veel posts gedaan hebt, misschien is het handig om aan te geven naar welke plaats je/jullie gaan zodat iemand zich eventueel kan aanbieden.

Back