Nog iemand met dromen die hopelijk werkelijkheid worden

Grizz

New Member
Beste leden,

Wij zijn Chris en Anouk, beide 26 jaar en hebben vorige week de knoop doorgehakt om te emigreren naar Australië.

Anouk heeft al eerder een jaar in Australië "gewoond" voor een jaar (2000/2001) en sindsdien heimwee.
Ikzelf (Chris) wil al jaren ergens anders heen alleen mijn (ex) partner vond het wel allemaal best hier in Nederland. Gelukkig heb ik Anouk ontmoet en deelt zij mijn plannen en ideeën.

We zijn beide de Nederlandse mentaliteit, het weer (jaja), de drukte overal (files!!!) en niet te vergeten het altijd binnen leven beu. Droom is om de boel hier te verkopen en daar een mooi stuk land te kunnen kopen waar we een eigen huis op kunnen zetten.

Gebied waar wij beide in geïnteresseerd zijn is New South Wales boven Sydney.

Welkom,

Hier vind je alle info die je nodig hebt (en nog veel meer).
Hebben jullie al een idee op welk visum jullie eventueel willen gaan?

Gerard

Welkom! En als je er voldoende in geloofd ben ik er van overtuigd dat het jullie zal lukken!  :up:

Ben even druk geweest dus niet meer kunnen kijken maar hartelijk dank voor het welkom!
Vandaag op jacht geweest naar 2 tickets om in mei een paar weken in Sydney en omgeving rond te kunnen lopen.
Gisteren ook contact gehad met een geïnteresseerde werkgever in Wollongong; de andere kant op van waar wij heen willen maar een mooi aanbod moet je nooit afslaan natuurlijk ;)

[quote author=Grizz link=topic=9841.msg134716#msg134716 date=1237391821]
Ben even druk geweest dus niet meer kunnen kijken maar hartelijk dank voor het welkom!
Vandaag op jacht geweest naar 2 tickets om in mei een paar weken in Sydney en omgeving rond te kunnen lopen.
Gisteren ook contact gehad met een geïnteresseerde werkgever in Wollongong; de andere kant op van waar wij heen willen maar een mooi aanbod moet je nooit afslaan natuurlijk ;)

[/quote]

Ik hoorde dat je op schiphol.nl bij het reisbureau goeie aanbiedingen naar Oz kan vinden. Rond de 1000 euro bij Singapore airlinse of Qantas. Geen idee of die tickets er ook echt zijn. Maar mss de moeite waar dom even te kijken.

He Grizz,

Nee een mooi aanbod moet je vooral in deze tijd niet afslaan. Je kan er altijd beginnen en zien waar het schip
strand. Wij wonen aan de Central Coast (Woy Woy Bay), ik denk de omgeving waar jij het ook over had om je te gaan vestigen
met je vriendin. Het is hier mooi, maar er zijn nog meer mooie plekken in Aussie. Dus laat ook andere mogelijkheden
open. Succes verder met alles :up: en geniet van je reis naar Aussie :lol:.
Gr. Ingrid

[quote author=Ingriddh link=topic=9841.msg134732#msg134732 date=1237414362]
Wij wonen aan de Central Coast (Woy Woy Bay), ik denk de omgeving waar jij het ook over had om je te gaan vestigen met je vriendin.[/quote]

Ik heb op het moment tijd genoeg (reorganisatie en mocht gelijk (betaald) thuisblijven ipv per einde contract) dus ik heb inmiddels de hele kaart van NSW in mijn hoofd zitten. In het eggie zal het er vast anders uit zien maar puur ter indicatie. Moet immers wel een plan van aanpak hebben de weken (wordt waarschijnlijk wel een maand) dat ik in Australië rond ga hangen :)

Ik heb net Move2Australia aangeschreven met de vraag of ze ons kunnen helpen.

Back