Niek Dingemans
New Member
Hey allemaal! ik ben Niek, heb een vriendinnetje heather uit Australie, ze is nu in nederland. We hebben elkaar zo'n 5 jaar geleden ontmoet, en ben nu 3x een jaarjte in australie geweest, heb haar een paar keer meegnomen naar nederland en hebben in September 2013 eindelijk de 309 applicate naar berlijn gestuurd.. we zijn daarna vrijwel meteen 3 maanden naar azie gegaan omdat Heather maar 3 maanden per 6 maanden in de Schengen area mocht zijn..
We hadden alles netjes opgestuurd maar verder geen bericht ontvangen.. het geld was de creditcard afgenomen gelukkig wat zou wijzen dat ze 't iig ontvagen hadden.. Nu had ik bij onze terugkomst in nederland in januari gebeld naar het european process centre in berlijn en die hadden me verteld dat we een caseofficer hadden gekregen eind September.. namelijk klaus, weet niet of jullie er ervaring mee hebben? en in het computer systeem stond ook iets van request voor medicals.. Dus ik had klaus een mailtje gestuurd, maar verder nooit antwoord gehad
!.. We hebben geen haast, maar ik vraag me gewoon af wat de beste optie voor mij is nu?.. gewoon geduld hebben? een mailtje van klaus met de bevestiging dat hij onze applicatie daar heeft liggen maar het nog lang gaat duren zou al genoeg zijn.. Heb een vriendinnetje uit zweden die rond dezelfde tijd ook een applicatie heeft opgestuurd en die werd verzocht haar medicals en VOG etc. op te sturen, verschilt het dan zo erg per case officer?.. en bellen is een beetje brutaal denk ik, we hebben z'n telefoonnummer wel, wss wacht ik gewoon eventjes.. wat zouden jullie doen?! Highfive!!
We hadden alles netjes opgestuurd maar verder geen bericht ontvangen.. het geld was de creditcard afgenomen gelukkig wat zou wijzen dat ze 't iig ontvagen hadden.. Nu had ik bij onze terugkomst in nederland in januari gebeld naar het european process centre in berlijn en die hadden me verteld dat we een caseofficer hadden gekregen eind September.. namelijk klaus, weet niet of jullie er ervaring mee hebben? en in het computer systeem stond ook iets van request voor medicals.. Dus ik had klaus een mailtje gestuurd, maar verder nooit antwoord gehad