Nog vijf en een halve week....

AnitaG

New Member
Wat gaat het in een keer allemaal ontzettend snel. Gisteren zijn de verhuizers begonnen met pakken en morgen komt de container. Wij zitten inmddels in een vakantiehuis tot ons vertrek op 1 juli. De laatste weken hard gewerkt om weer op te ruimen (hoe vaak hebben dat al gedaan), abonnementen opgezegd en weer vanalles te koop gezet op Marktplaats. Nu dacht ik alles geregeld te hebben, maar kreeg ik gisteren bericht van het Quarantine Station in Perth dat ze in juli geen plaats hebben voor onze hond. BALEN. Ik wilde Mo al op 26 juni op het vliegtuig zetten. Kon quarantaine ook niet eerder aanvragen, voordat voor ons alles geregeld was door werkgever. Nu moet ik op zoek naar lieve vrienden die onze hond willen opvangen, met hem de inentingen en bloedtesten doen bij de dierenarts, Certificaat A laten legalisteren en zorgen dat hij op Schiphol komt. Ik wilde dit graag zelf doen en hem wegbrengen. Hopelijk komt er snel een oplossing.

Goed nieuws, en jammer van de hond. Je wilt dat soort zaken toch graag gewoon zelf regelen. Maar 'in the end' komt ook dat vast goed!

Sterkte met het zoeken naar hulp voor de hond, het quarantaine station in Perth is best klein. Ons werd eens geadviseerd om hem naar een station in het oosten (veel meer plaatsen) te vervoeren en later ophalen, maar dan kan je hem niet bezoeken.

Simone

Back