nogmaals:noodoproep!

tijtje

New Member
ik had deze oproep al een x geplaatst maar er is helaas geen bruikbare tip op binnengekomen
ik ben namelijk op zoek naar Nederlandse Jehovah's getuigen in Australie
ken iemand mij Alsjeblieft verder helpen mijn toekomst wel of niet naar Australie emigreren hangt er vanaf
dus weet je wat laat het mij dan please weten :thinking:
groetjes van mij :later:
 
http://www.smh.com.au/articles/2003/12/08/1070732144093.html?from=storyrhs

http://www.watchtower.org/how_to_contact_us.htm

http://www.caic.org.au/zjws.htm

Probeer het hier eens!
 
bedoel je dit Jack?

http://www.yellowpages.com.au/search/listingsSearch.do?headingCode=21709&businessType=Organisations--Church+%26+Religious&region=australia&stateId=9

Verder kom ik ook niet??

groetjes Johan
 
Hee Wilbert, die eerste link, hoe kan die van hulp zijn? Gewoon uit nieuwsgierigheid hoor... :)
 
lieve tijtje,

Ik heb het beste met je voor, maar ik wil even mijn irritatie uitspreken over deze post. Ja je hebt hem al eerder gedaan en ik heb hem gelezen.
Ik weet geen antwoord op je vraag en met mij weinig anderen. Vandaar het lage aantal replies.

Dit forum is bedoeld om elkaar te steunen en te helpen. Echter, een zeker niveau van zelfredzaamheid is gewenst. Als je hier je antwoord niet vindt, zoek dan ergens anders. Kom hier niet met de verwachting dat de andere forumleden alles voor je doen.

Het spijt mij te moeten lezen dat jouw hele emigratieproces afhangt van een ding. Geloof me dat de rest van het proces nog heel moeilijk zal worden.

Maak altublieft eerst eens een pas op de plaats alvorens, zo'n dramatische schreeuwboodschap te plaatsen.



vriendelijke groet,

linda
 
Ik sluit me ook bij Linda aan, volgens mij moeten jij en je man het eens worden over jullie wel of niet emigratie en het inderdaad niet af laten hangen van andere mensen want dan stel je je ook wel erg afhankelijk op en dat is wat je in Australie nou net niet moet zijn.

Selfsupporting is een van de belangrijkste punten om te overleven en te slagen  .

Zoek eerst eens uit wat jullie willen, misschien is het een idee om eerst eens op vakantie te gaan dan kun je het land eerst even proeven,wie weet brengt het jullie gedachten over land verhuizing wel samen.

groetjes Manja :)
 
[quote author=tijtje link=topic=4558.msg57270#msg57270 date=1145883351]
ik had deze oproep al een x geplaatst maar er is helaas geen bruikbare tip op binnengekomen
ik ben namelijk op zoek naar Nederlandse Jehovah's getuigen in Australie
ken iemand mij Alsjeblieft verder helpen mijn toekomst wel of niet naar Australie emigreren hangt er vanaf
[/quote]Het feit dat je op je vorige oproep geen bruikbare tips hebt gehad, is denk ik omdat hier bijna geen jehova's op het forum zitten(ze zijn er overigens wel). En persoonlijk lijkt het me een ongezonde zaak als je emigratie naar Australie alleen afhangt van het feit of er Nederlandse jehova's in Australie zitten. Natuurlijk is het leuk als je bij andere mensen steun kan zoeken, maar je zal in Australie zelf je boontjes moeten doppen. Maar goed nogmaals dat is mijn mening.
 
@ erainuh: in die eerste link wordt aangegeven dat er minimaal 60.000 jehova-getuigen zijn in Australie, lijkt me toch handig om te weten voor iemand die bang is dat er daar niemand is?
 
weet ik kan jullie allemaal wel begrijpen hoor maar jullie moeten niet denken dat ik zelf niet al op zoek ben geweest ik doe bijna niets anders
maar omdat ik weet dat er op dit forum mensen zijn die in Australie zelf zitten hoopte ik zo wat meer informatie te kunnen krijgen
maar goed ik zal jullie niet meer lastig vallen met mijn vervelende vragen
groetjes van mij
 
@ Wilbert; ah zo, juist :)

Zeg Tijtje, Jehova Getuige of Katholiek of Protestant of agnostisch, als ik iemand kan helpen, dan doe ik dat.

Kee? :)
 
[quote author=Eerainuh link=topic=4558.msg57366#msg57366 date=1145949953]
@ Wilbert; ah zo, juist :)

Zeg Tijtje, Jehova Getuige of Katholiek of Protestant of agnostisch, als ik iemand kan helpen, dan doe ik dat.

Kee? :)
[/quote]

Ja , zijn allemaal mensen die gezellig zijn,

Oz zit er vol van van verschillende geloven, nationaliteiten

Jack :evil:
 
:-o Ik heb een oom en tante die Jehova zijn, ben er 11 jaar geleden geweest, was wel streng ik mocht niet roken om het huis ( ben gelukkig net 1 jaar gestopt , :up:) en als we gingen stappen moest er een chaparone mee, geen alcohol drinken, allemaal erg vervelend.

Ze waren uiterst vriendelijk, en hebben mij  met alles geholpen.

Ik weet dat er een gehele gemeenschap dicht bij brisbane in de buurt is. Waar precies weet ik niet maar mijn oom en tante hebben wel e-mail (die ze ook gebruiken) . Ze zijn in 52' naar Australie vertokken in de slechte tijd. Ik de kan een vraag(en) voorleggen of wil je dat zelf doen ?!, Nou toch een reactie  :up: ,  mischien kan het je verder helpen. Ik zie je mail wel.

gr philippe  :cool:

P.S En ook ik had je eerdere oproep wel gelezen maar wilde er niet op reageren, want het moet toch niet alte moeilijk zijn om een gemeenschap te vinden, blijkbaar wel, en daarom alsnog deze mail.



"In the See of emotions there is allways somebody who will help"
 
[quote author=Wilbert67 link=topic=4558.msg57362#msg57362 date=1145948559]
@ erainuh: in die eerste link wordt aangegeven dat er minimaal 60.000 jehova-getuigen zijn in Australie, lijkt me toch handig om te weten voor iemand die bang is dat er daar niemand is?
[/quote]
hier ben ik weer even maar neit met vervelende vragen hoor
ik weet dat er veel Jehovah's getuigen in Australie zijn maar ik weet alleen niet waar de Nederlandse gemeenten zitten en daar ben ik juist naar op zoek maar in de gouden gids staat dit er helaas niet bij vermeld vandaar dat het moeilijk is om te zoeken,maar met de tip van philippe hoop ik weer een stapje dichterbij te komen
groeten van mij :-x
 
Dit zul je vast al geprobeerd hebben, maar zoeken via google? Jehoa's getuigen Australie intypen ofzo? Misschien via fora? Ik neem aan dat er toch fora zijn voor jehova's getuigen? Via de kerk misschien?
 
Back
Top