Notaris gezocht

Status
Not open for further replies.

janine

New Member
Hallo allemaal,
Ik heb ontzettend veel opmerkingen gelezen over het zoeken naar een notaris, dat sommige het gratis doen. Dat spreekt me ontzettend aan, dus wie kan mij helpen aan een notaris in de omgeving utrecht/ hilversum/ ede???

Nog een vraagje, misschien niet zo intelligent.... Lees veel dat je overal 3 gecertificeerde kopieen nodig hebt? Ik kom op 2; eentje voor aanvraag en eentje voor jezelf?? Wat zie ik over het hoofd???

Thanks a lot!!!
Janine

eenje voor in ons geval de TRA, dus de beroepsinstantie, zo kom je op 3

groetjes Miranda  :)

[quote author=janine link=topic=4389.msg54836#msg54836 date=1144315941]
Hallo allemaal,
Ik heb ontzettend veel opmerkingen gelezen over het zoeken naar een notaris, dat sommige het gratis doen. Dat spreekt me ontzettend aan, dus wie kan mij helpen aan een notaris in de omgeving utrecht/ hilversum/ ede???
[/quote] Als je geen antwoord krijgt zou ik zeggen, pak het telefoonboek en bel er een aantal, zeker weten dat je een notaris vindt die het voor noppes doet :wink:

Groetjes Sander :up:

[quote author=janine link=topic=4389.msg54836#msg54836 date=1144315941]
Nog een vraagje, misschien niet zo intelligent.... Lees veel dat je overal 3 gecertificeerde kopieen nodig hebt? Ik kom op 2; eentje voor aanvraag en eentje voor jezelf?? Wat zie ik over het hoofd???
[/quote] ééntje voor jezelf/één voor de instantie waar je skill assesment zal doen en één voor de Dimia. Dit geldt natuurlijk niet als je geen skill assesment hoeft te doen  :-D

Groetjes Sander :up:

[quote author=wiepie poortman link=topic=4389.msg55201#msg55201 date=1144499003]
4 van de 5 notarissen hier in Leeuwarden doen het gratis :up: :up:
[/quote]

JAja Wiepie , in ruil voor een hondje  :-D  :-D :lol:

Jack :evil:

Er is al veel geschreven over notarissen en/of het gratis legaliseren door notarissen, dus ik stel voor om deze vraag voort te zetten in één van die topics die je kunt vinden onder de bekende search button, topic gaat een slotje op :wink:

Status
Not open for further replies.
Back