cadeboubas
New Member
Hallo luitjes,
FF een up dateje.
Hebben een paar uur advies bij Paul Hilteman genomen en het gaat voorspoedig, althans,
Ik zat nogal in de rats omdat ik 11 jaar geleden in Oz was en was opgepakt omdat ik in een appartement zat voor een paar dagen, waar ze wiet , bong en zaadjes hadden gevonden en ik daar dus mijn spullen had liggen,
Lang verhaal kort moest ik voorkomen en de rechter had me een boete van $250 gegeven en zei daarbij , omdat ik natuurlijk onschuldig was en ook zo keek, Ik weet dat je uit NL komt maar hier zijn we erg strict. :x
Hoe dan ook hadden we op dat 47sk form gelezen bent u ooit veroordeelt in Oz of waarook.
Vanaf het moment dat ik dat dus las dacht ik het is over. ik kom er niet in.
MAAARRUH! schijnt geen probleem te worden. :dance:
PUFFFFFFFFFF!!!!!
maakte ik me daar ff zorgen voor niks.
Moet het uiteraard wel vermelden ,want als ze erachter komen en je heb het niet opgeschreven dan
ben je waarschijnlijk wel de klos.
Moest het toch ff vertellen en uiteraard had ik ook niets met die wiet te maken :think: :donttell:
Heb trouwens veel info gevonden hier op de site en alle daarvoor bedankt.
Groetjes
Bas
Kan alleen die hele grote checklist niet meer vinden. anyone??? :?
NOOSA I"M COMING! :-D
FF een up dateje.
Hebben een paar uur advies bij Paul Hilteman genomen en het gaat voorspoedig, althans,
Ik zat nogal in de rats omdat ik 11 jaar geleden in Oz was en was opgepakt omdat ik in een appartement zat voor een paar dagen, waar ze wiet , bong en zaadjes hadden gevonden en ik daar dus mijn spullen had liggen,
Lang verhaal kort moest ik voorkomen en de rechter had me een boete van $250 gegeven en zei daarbij , omdat ik natuurlijk onschuldig was en ook zo keek, Ik weet dat je uit NL komt maar hier zijn we erg strict. :x
Hoe dan ook hadden we op dat 47sk form gelezen bent u ooit veroordeelt in Oz of waarook.
Vanaf het moment dat ik dat dus las dacht ik het is over. ik kom er niet in.
MAAARRUH! schijnt geen probleem te worden. :dance:
PUFFFFFFFFFF!!!!!
maakte ik me daar ff zorgen voor niks.
Moet het uiteraard wel vermelden ,want als ze erachter komen en je heb het niet opgeschreven dan
ben je waarschijnlijk wel de klos.
Moest het toch ff vertellen en uiteraard had ik ook niets met die wiet te maken :think: :donttell:
Heb trouwens veel info gevonden hier op de site en alle daarvoor bedankt.
Groetjes
Bas
Kan alleen die hele grote checklist niet meer vinden. anyone??? :?
NOOSA I"M COMING! :-D