OET ipv IELTS

claudet12

New Member
Hello allemaal,

Wie werkt er in de zorgsector en heeft de OET in plaats van de IELTS test gedaan?
Wat is jullie ervaring. Zijn er mensen die recentelijk nog de test gezeten hebben?

Alle antwoorden zijn welkom.

Gr. CL
 
Na 4x Academic IELTS gedaan te hebben, (Waar ik tenminste een 7 in elk onderdeel moest hebben, en elke keer miste een halve punt in het
schrif gedeelte.) Heb ik dan in Juni dit jaar de OET gedaan en heb spijt dat ik het niet eerder gedaan heb. Ik heb het namelijk in
1 keer gehaald. :angry: :cry:

Sterkte,
Lien
 
Ik haal hier een oud topic boven, maar gezien ik net hetzelfde wou vragen... Intussen misschien meer mensen die de OET gedaan hebben?
 
Ben hier daarnet bijna van mijn stoel gevallen! Die test kost 775 dollar en kan enkel in Berlijn of Londen afgenomen worden :eek: Het zal dan toch de IELTS worden...
 
Ja, ze zeggen van wel. Maar deze is enkel voor medische beroepen. Het zijn ook allemaal medische onderwerpen waar je over moet praten en schrijven. Ik vond deze interessanter omdat je als medisch geschoolde toch wat meer van de onderwerpen afweet. Bij de IELTS is dit niet zo, kan eender welk onderwerp zijn. Scores zijn met letters (A, B, ...)
 
Back
Top