Officiele copien van diploma's

E

Edward

Hoi,

Weet iemand hoe je een officieel copy kan laten maken van je diploma. Ik zit inmiddels al in Nieuw Zeeland en ben bezig om een werkvisum aan te vragen en zowaar, immigration service hier is heel erg behulpzaam. Ze willen zelfs mijn diploma's vertalen voor me. Ik wil alleen niet mijn officiele diploma's versturen mochten ze zoek raken. Ze accepteren hier ook een officieel copy van je diploma.

Thanks,
Edward
 
[quote author=Edward link=topic=937.msg7150#msg7150 date=1105397744]
Hoi,

Weet iemand hoe je een officieel copy kan laten maken van je diploma. Ik zit inmiddels al in Nieuw Zeeland en ben bezig om een werkvisum aan te vragen en zowaar, immigration service hier is heel erg behulpzaam. Ze willen zelfs mijn diploma's vertalen voor me. Ik wil alleen niet mijn officiele diploma's versturen mochten ze zoek raken. Ze accepteren hier ook een officieel copy van je diploma.

Thanks,
Edward
[/quote]Ik neem aan dat 'officieel' betekent dat de kopie gecertificeerd moet zijn. Hier in Australie kun je dat op het postkantoor laten doen, misschien in Nieuw Zeeland ook. Anders misschien op het gemeentehuis of rechtbank, maar zeker bij elke JP (Justice of the Peace) of notaris.
 
Back
Top