Offtopic reacties in serieuze forum topics

Zwerver

Moderator
Omdat we op dit forum niet alleen aanwezig zijn om gezellig met elkaar te praten en grappen en grollen en te wisselen, maar ook om informatie aan elkaar te verstrekken, hebben Lost en ik besloten dat we wat strenger gaan optreden op offtopic reacties in de serieuze topics. Er is niks mis met een grap en een grol in de kletsdoos, maar probeer aub de andere fora schoon te houden van offtopic reply's. Probeer zelf ook in te schatten of sommige opmerkingen misschien net iets te ver gaan, zodat het voor ons te behappen blijft.

We zijn overigens al een beetje aan het schoonmaken op dit moment, dus misschien mis je hier en daar wat opmerkingen.
 
Goed idee, helemaal mee eens.
Misschien goed om de indeling te veranderen om duidelijk te maken welke threats om te socializen zijn en welke voor serieuze intel.
 
Af en toe een grap of grol tijdens een serieus topic vind ik ook wel leuk, als de grap de topic maar niet gaat overnemen.
groetjes Johan
 
Ik heb daarnet weer wat posts veranderd en verwijdert. Ik snap dat sommige opmerkingen andere opmerkingen uitlokken, maar please, probeer niet vanuit de heup terug te reageren en te bedenken wat het met het forum doet als je dat wel doet....
 
met het forum doet als je dat wel doet....

We volgen je helemaal.:cool:

Heb ook een beetje in de gaten als ik de opmerkingen "lees" die verwijdert worden niet eens serieus of kwaad bedoelt zijn.
Moderators kunne ook aardig vanuit "de heup" rea .....
Trek je rokje even recht en kijk er een beetje doorheen.

Cheers,

Jack>:D
 
Heb ook een beetje in de gaten als ik de opmerkingen "lees" die verwijdert worden niet eens serieus of kwaad bedoelt zijn.
En dat is dan precies de reden waarom die berichten verwijderd worden.

Off topic berichten horen niet in serieuze draadjes thuis.
 
Back
Top