Ohjee wat een gedoe! (naar Melbourne)

Hallo Raj welkom op het foeum.

Hoe goed is het Engels van je vader?

Neem vooral de immigratiesite van Australie goed door. Er staat daar ook een,'find a visum' wizzard die je kan invullen en dan krijg je een aantal mogelijkheden voor een visum tegen. Houd er rekening mee dat het niet makkelijk is (tenzij er familie woont). Als je geen bureau in wil schakelen zul je zelf erg veel op moeten zoeken. De antwoorden die op dit forum staan kunnen je daarbij helpen. Dus begin maar met lezen!

Succes met je zoektocht en emigratietraject.

Hoi Raj, welkom op het forum! :up:

Ik heb je bericht in de andere rubriek verwijderd aangezien dubbelposten niet is toegestaan.

Ik vrees dat het nog wel eens heel erg lastig gaat worden. Jouw vader is nl. ver voorbij de leeftijd (max 45 op dit moment), dus een general skilled zit er dan al niet meer in en die leeftijds grens geldt ook voor Employer sponsored, tenzij hij echt iets heel bijzonders is/kan.

Je moeder valt nog net aan de goede leeftijd kant, dus dan zou zij de aanvrager moeten zijn.

Succes

hallo mensen erg bedank voor jullie reply!!!,,

-klopt het is erg lastig.... volgens mij had ik ergens gelezen dat de grens zelf op 42 lag:S ...
- bedankt voor de tip('find a visum' wizzard ) die had ik al bekeken,, daar kwam niets goeds uit(lol)
-mischien kan het een optie zijn om zelf daarheen te gaan en familie herenigen ...

Die optie heb je inderdaad, jij kan een aanvraag doen en dat wanneer je eenmaal langer dan 5 jaar in het land verblijft, kunnen jouw ouders aan aanvraag doen voor hun visum voor hereniging. Maar dat werkt alleen als meer dan 50% van hun gezin al in Australie is, dus ik hoop dat je geen broers of zussen hebt :)

Back