Oil&Vinegar goes Australian

Annemiek

XPdite Sponsor
Neee... Het is niet zo dat een slimmerd MET de goeie papieren eindelijk zo slim is geweest om in Oz een Oil&Vinegar op te gaan zetten. Ze halen gewoon een stukje Australie naar Nederland!

Van 21 maart t/m 7 mei verkopen ze daar allerlei Australische producten.
Voorbeeldje:
Red Kelly's salad dressings (Tasmanie), Macademia nut oil, allerlei Australische olijfolien, Simply green tomatoes en ga zo maar door. Ook hebben ze een supergave schort voor de BBQ met Australian Reds of met de grote steden van Oz.
Erg leuk om in de stemming te komen!

hi annemiek,

hoe zat het nou... hebben ze in australie nou azijn en olijfolie? begreep ik dat nou. Of zit ik er helemaal naast....

toodles...

euhm.... Denk dat ze het allebei wel zullen hebben... Het klimaat voor olijven hebben ze in ieder geval wel  :wink:

Oil&Vinegar zouden ze in elke stad verplicht moeten hebben.
Dat is nou een winkel waar ik elke dag wel wat kan kopen, zoiets zouden ze naast of in een supermarkt moeten hebben. Lekker makkelijk.

Ik dacht je het alleen via internet kon bestellen. Of is het een andere oil and vinegar

gr

Citavm

[quote author=Annemiek link=topic=1309.msg10804#msg10804 date=1110464663]
Jaaaa!!! Maar dan mogen de prijzen ook wel iets omlaag  :roll:
[/quote]

Dat zouden ze bij meer bedrijven moeten doen, vind alles vrij duur.

[quote author=citavm link=topic=1309.msg10806#msg10806 date=1110464757]
Ik dacht je het alleen via internet kon bestellen. Of is het een andere oil and vinegar

gr

Citavm
[/quote]

Oil&Vinegar heeft een aantal winkels in Nederland, maar niet in elke stad. Ik weet niet of je via internet ook kunt bestellen eigenlijk. Ik vind het een geweldige winkel en zal dat zeker missen in Oz.  Vooral de mosterd-dille dressing... He Mark??  :wink: :roll:
Vind vooral de grote glazen vaten met allerlei olieen erg leuk. Tappen ze gewoon in een flesje voor je. Van gewone simpele bakolie tot olie met truffels.

Oil&Vinegar is een winkel waar je allerlei soorten olie en azijn kunt  kopen, kruiden, dressings, olijven en noem maar op. Je kunt ook nog kijken op www.oilenvinegar.nl kijken. Daar staat niet zo heel veel op qua producten, maar wel een beetje over het land zelf  :)

[quote author=Annemiek link=topic=1309.msg10808#msg10808 date=1110466914]
[quote author=citavm link=topic=1309.msg10806#msg10806 date=1110464757]

gr

Citavm
[/quote]

Oil&Vinegar heeft een aantal winkels in Nederland, maar niet in elke stad. Ik weet niet of je via internet ook kunt bestellen eigenlijk. Ik vind het een geweldige winkel en zal dat zeker missen in Oz.  Vooral de mosterd-dille dressing... He Mark??  :wink: :roll:
Vind vooral de grote glazen vaten met allerlei olieen erg leuk. Tappen ze gewoon in een flesje voor je. Van gewone simpele bakolie tot olie met truffels.
[/quote]

Ik wil niet bijdehand zijn maar je kan ook je eigen olie maken. Ik heb het niet over Olijf olie vs zonnebloem olie, maar meer een olie met kruiden, dus daar heb oiland vinegar niet nodig. Ok ik ken alleen het internet site en ik vond het niet zoveel aan, misschien bied de winkels toch wel meer.

gr

Citavm

De winkel biedt enorm veel.
Niet alleen olie en azijn, maar allerlei producten uit allerlei landen. Vele soorten dressings, kruiden, verschillende soorten honing euhh....    verschillende soorten chocoladefondue hebben ze ook. Allerlei kookboeken, pasta's en tapa ingredienten. Ook kun je er allerlei borden en schalen kopen. Ze hebben in Apeldoorn een Afrikaanse 'afdeling' met afrikaanse producten zoals chutney's, rubbs, jam, sauzen enz.

citavm said:
Ik wil niet bijdehand zijn maar je kan ook je eigen olie maken. Ik heb het niet over Olijf olie vs zonnebloem olie, maar meer een olie met kruiden, dus daar heb oiland vinegar niet nodig. Ok ik ken alleen het internet site en ik vond het niet zoveel aan, misschien bied de winkels toch wel meer.

gr

Citavm

De winkel is echt geweldig, de internet site kan je idd niet de juiste indruk geven van de winkel. Overal staat schaaltjes met lekker olieen en brood dat je dan kan dippen en proeven. Ze verkopen ook mooie keukenspulletjes. Ja ook ik vindt het een heerlijke winkel en gelukkig hebben wij er ook eentje hier in Hoorn!!!  :up:

Lost: Quote aangepast zodat de tekst er in valt.

Ik heb er een bij mijn werk op de hoek. Als de schorten ook echt in Oz. gemaakt zijn, dan vind ik die met de kangeroe's wel heel leuk!

Nou Lin.... De schorten komen uit China! Was er gisteren even wezen kijken, maar ze hadden nog niets in de winkel staan... Hadden ze pas gisteren allemaal binnen gekregen. Ben enorm benieuwd en zal er straks eens langs lopen.

Back