OK....(HER) Voorstellen.......

sunnydutch

Member
Hey hey,

Ben member sinds 2007 maar eigenlijk sinds een paar dagen online en meer actief geworden. Daar ik nu wat meer reageer is me gevraagd mezelf even te "her"voorstellen. :(

Wij (mijn man en ik) zijn sinds mei 2004 komen wonen in Australie. We zijn binnengekomen op een 457 visa (werd binnen 3 maanden afgegeven) en hebben nu een Business skills (Residence) subclass DF visa. Die laatste heeft heel wat voeten in aarde gehad en een BERG GELD gekost!!!!

We hebben een champignonkwekerij in de Lockyer Valley, Carpendale. We wonen onderaan de berg!(Toowoomba) Ondertussen hebben we nu een zoontje van (bijna) 4 jaar.
Helaas is het niet altijd rozengeur geweest maar we blijven knokken (helaas, omdat we dus onderaan die berg wonen, zijn we slachtoffer geworden van de floods in 2011)

We wonen in een farmers gebied waar ze ook wel aardig veel met backpackers werken. Dus als je wat info nodig hebt waar ik eventueel mee kan helpen, laat even wat horen dan "probeer" ik te helpen.
Ik ben natuurlijk geen backpackers, bureau, hostel of wat dan ook maar bemiddelen en wegen bewandelen kunnen we altijd bij helpen!

Zoals ik zeg, we proberen altijd iedereen te helpen, zoals een goede aussie betaamt ;)

Groetjes

hhmmmm....nu ik er zo eens over nadenk...........misschien maar eens een bureautje beginnen of als subcontractor aan de gang gaan :rolleyes:

En welkom terug!

Ja, over regen niet te klagen de laatste (twee?) jaar...

Succes met de Champies!

Welcome back!
Een Her-intreder zogezegd...

Ben dus blijkbaar begin 2011 nog bij je in de buurt geweest. Veel sporen van de floods te zien daar. En,... gaan ze nu de huizen ook wat steviger bouwen?

o_O Sunnydutch, Ken ik jouw niet ergens van ?.
Staat waarschijnlijk in grote stickers op de verpakkingen mushrooms die bij jou in de supermarket kruidenierszaak liggen.
Echte Nederlandse champignons produced in Lockyer Valley

Staat waarschijnlijk in grote stickers op de verpakkingen mushrooms die bij jou in de supermarket kruidenierszaak liggen.
Echte Nederlandse champignons produced in Lockyer Valley

Is dat mushrooms logo met die drie paddestoelen erop in zwart wit en de middelste lacht kijkend naar rechts.
Is dat hun?.

Jack >:D

Tenzij er nog een ander bedrijf in Carpendale zit dat Sunny Dutch Mushrooms heet.... Ja, dan is dit de goede :)

Is dat mushrooms logo met die drie paddestoelen erop in zwart wit en de middelste lacht kijkend naar rechts.
Is dat hun?.

Jack >:D

Dacht dat haar avatar hun logo was. Dus met de nl vlag en 3 mushrooms

Nee ons eigen logo krijg ik niet geupload dus moest even wat anders verzinnen, ons logo is inderdaad 3 paddestoelen in zwart wit ze zitten in een rondje en dat rondje is origineel geel (sunny) lol, zal straks wel even een foto erbij uploaden :)

Het is gelukt met je logo uploaden zo te zien?

Nee Gwen, dit is niet het logo....dit is de deksel van de mushroombox die we in het begin gebruikte......:)
alhoewel........de gele cirkel met de champies in de midden dat is dus inderdaad wel het logo.

We gaan overstappen op oesterzwammen, dus die worden straks niet meer in dozen geplukt maar in kleine bakjes, net zoals in nederland.....
Sta er nog steeds versteld van dat ze hier mushrooms in 4 kg dozen stoppen zodat mensen er in kunnen graaien om ze zelf in een papieren zak te stoppen.
yuk. :(
Ben erg benieuwd hoe lang dat nog gaat duren voordat dat over is.

Opmerking van Jack verwijdert.... Dus ook de excuses hier.

Oh waar zou je mij van moeten kennen dan Jack?

:D:D Ik was aan het googlen naar AC/DC music en rechts kwam een advertentie te voorschijn....,
...... Een "vragende" dame in een lelijk ouderwets badpak met een telefoonnummer.
Ik herkende je onmiddelijk van je foto van eerdere posting.
Sinds ben ik halfblind en word ik nog steeds gillend wakker met nachtmerries.

By the way: welke Jabroni freak heeft mijn vorig schrijven verwijderd.

Have a good weekend,

Jack>:D

Back