Olliezzz

Olliezzz

New Member
Hallo,

Ik ga me ook even voorstellen. Ik ben 22 jaar en 1.5 jaar geleden uit Nederland vertrokken om te reizen en te werken in Australie.
6 maanden geleden heb ik mijn vriend ontmoet in Toowoomba en ik wil nu definitief naar australie emigreren.

Ik werk op een geitenmelkerij buiten Toowoomba. Volgend jaar maart gaan mijn vriend en ik naar Nederland, ook zijn we nog van plan om door Europa te reizen voordat we terug naar oz gaan.

Ik ben al een beetje begonnen met bewijzen te verzamelen voor mijn visum en ik hoop dat ik meer informatie kan vinden op het forum.

Ollie

Hey Ollie, welkom! Leuke tijd hebben jullie in het verschiet! Misschien kunnen jullie alvast je relatie officieel vastleggen? Heb ff een website gegoogled, geen idee of jullie hiervoor in aanmerking komen hoor http://www.qld.gov.au/law/births-de...red-relationships/registering-a-relationship/

En verzamel idd alvast bewijs, als je gaat reizen ook vooral dingen met jullie beide namen erop, boarding passes, tickets, hotel resereringen doen onder jullie beider namen etc. zodat je aan kunt tonen dat je die tijd ook samen bent geweest.

Oja kun je nog iets meer vertellen over dat geitenbedrijf, vind ik zelf namelijk wel interessant :D

Groetjes, Margriet

Hoi!
bedankt voor de tip margriet, ik ga zeker mijnr relatie officieel vast leggen! Het enige probleem is dat we niet 'officieel' samenwonen. Ik woon op de boerderij door de weeks en zie hem altijd in het weekend.

Op het bedrijf waar ik werk melken we 1500 melkgeiten 2x daags, dat zijn best veel geiten! Het is dan ook het grootste melkgeitenbedrijf in Queensland! Ik werk er nu bijna een jaar. De bedoeling was dat de boerderij mij ging sponsoren en dat ik er nog 2 jaar zou blijven. Maar doordat ik nu een Aussie heb ontmoet is dat een beetje veranderd:p

Op het moment hebben ze niemand nodig voor werk Gwen, ik vertrek eind januari het kan zijn dat ze dan weer mensen zoeken.

Groetjes! Olga

Hoi!
bedankt voor de tip margriet, ik ga zeker mijnr relatie officieel vast leggen! Het enige probleem is dat we niet 'officieel' samenwonen. Ik woon op de boerderij door de weeks en zie hem altijd in het weekend.

Dat hoeft ook niet, kijk maar eens op die link. Een van de jullie twee moet minimaal de afgelopen 6 maanden in Queensland hebben gewoond, dat moet je kunnen bewijzen met min. 1 van de volgende documenten:
"Gas, electricity, home phone, car registration or rates account; Bank statement; Rent or lease agreement; Driver licence renewal notice; Official government letter not from this agency"

Back