Omdat we nog niet multi-culti genoeg waren ;)

Kalli

New Member
Een nieuw avontuur! Dit (Europese) najaar zullen we naar the land down under verhuizen. Mijn man is Mexicaan, ik ben zelf Nederlandse en wij wonen (net als Juanita) in Spanje. In oktober is onze zoon geboren en hij is de aanleiding om ons meer te gaan settelen en dit gaan we in Melbourne proberen. We zijn er nog nooit geweest (haha) en we hebben echt geen idee in welke area we het beste kunnen gaan wonen, dus tips zijn welkom :D

Welkom en succes :)

Met Melbourne kan ik jullie niet helpen, maar er zitten daar genoeg forumleden.

Ben zelf geen Melbourne-fan, maar dat is persoonlijk :) Na bijna 4 jaar in regionaal SA gewoond te hebben, zijn steden al snel te groot en te druk. En dat vond ik al van Melbourne nog voordat ik regionaal ging wonen :)

In ieder geval: veel succes met het laatste regelwerk!

Bedankt! :)

@Beebmeep: Ik begrijp dat wel hoor, als het aan mij lag dan zouden we ook wat landelijker gaan wonen, maar dat is onmogelijk met het werk van mijn man, of hij zou altijd van huis af zijn en dat is nu net de reden dat we hier uit Spanje weggaan.

Welkom op het forum Kalli!!

Hebben jullie je visum al binnen, aangezien je dit najaar al van plan bent om te vertrekken?

Groetjes Gwen

Het bedrijf waarvoor mijn man gaat werken gaat alles regelen via Ernst&Young en we krijgen visa 457, dan schijnt het allemaal wat sneller te gaan. En we hebben zojuist te horen gekregen dat we waarschijnlijk toch naar Perth gaan! :)

Hi Kalli,

Wat gaaf om te lezen dat jullie waarschijnlijk toch naar Perth gaan!
Ik hoor graag van je waar jullie nu wonen.
Misschien kunnen we een bakki doen en ervaringen uitwisselen?

Groetjes Juanita

Wat leuk al die reacties! :)

Er wordt vaart gezet achter de visumaanvraag, ze willen ons namelijk al in juni of juli daar hebben. Zelf hoop ik toch gewoon op oktober, zodat we ruim de tijd hebben om alles te regelen hier en nog even op ons gemakje naar Nederland te gaan om alle lieve mensen daar gedag te zeggen. Het is nu trouwens zeker, het wordt Perth!

Back