ondernemen in Australie

M

Michael

ik vraag me af of het makkelijk is om een bedrijf op te starten in Australie. laten we zeggen een software bedrijf.

Moet je veel papieren invullen? hoeveel ben je kwijt aan belasting? omzet belasting dan.

Is het makkelijker om een je product daar te verkopen?
Ik zit met die vragen en zou zo graag in Australie een it bedrijf willen opstarten.

groeten
michael

Er is een speciaal bureau in Australie waar je met je vragen terecht kunt. Je kunt de link vragen aan mijn man, Badri (hij staat in de ledenlijst).

ik zal het zeker doen, ik hoop dat je man dat niet erg vinden.

bedank voor je info.

michael

Michael,

Ik zit met dezelfde vraag.
Ben jij al wat te weten gekomen. Mijn plan was om mijn internetbedrijf die ik samen met 2 compagnons in nederland hebt in Australië voort te zetten.

Als ik wat vind zal ik het hier melden.

Groeten,
Jean

Hoi Jean
Als je al een goed bedrijf in Nederland hebt dan kan op een ”business visa” gaan. Heeft alleen heel veel ogen en haken en je moet veel geld mee brengen. Ik geloof dat een “business visa” echt iets is voor een emigratie agent. Erg moeilijk om het zelf allemaal te regelen. Misschien dat dit je een beetje op weg helpt om wat gerichter te zoeken.
succes en groetjes Barry

Ik heb enige tijd geleden over een dergelijk visa gesproken op de bijeenkomst van de TIG, het is inderdaad wijs om dit niet zelfstandig te doen.
Er zijn erg veel zaken waar je rekening mee moet houden.

Bij mij zo het gaan om een tweede vestiging van de organisatie waar ik nu werk (ASP en software ontwikkeling).

Back