Ondertekenen declaration of financial capacity

Monique0513

New Member
Hallo,

Ik ben woonachtig in Vietnam en heb een Nederlands paspoort.
Op dit moment ben ik bezig met een visum aanvraag voor Tasmania.
Ik loop echter vast op het ondertekenen van het declaration of financial capacity formulier hier in Vietnam.
Het Nederlandse en Australische consulaat zijn beiden niet bereid dit document te tekenen door de laatste regel:
attest the authenticity and accuracy of information in this pro forma.
Inmiddels ben ik ook bij een notary office in Vietnam geweest maar ook zij tekenen niet.


Wie kan ons helpen!!

Groetjes,
Monique
 
Door te ondertekenen geven zij aan ze instaan voor de inhoud en correctheid van de gegevens in het formulier. Met andere woorden, zij worden medeverantwoordelijk als blijkt dat jij geen correcte gegevens heb ingevuld.
 
Ze wilden idd de verantwoording niet nemen over de Inhoud en correctheid van de gegevens in het formulier. Vooral vanwege de laatste zin attest the authenticity and accuracy of information in this pro forma. Ze willen wel tekenen als deze zin eruit gehaald kan worden. Gelukkig hebben we met het visa buro een oplossing kunnen vinden en vond de TAS government het ook volstaan zonder die zin. Dat is dus gelukkig opgelost! Jammer genoeg heeft het volgende problem zich alweer aangediend maar goed dat staat los van dit. Het leed dat visum aanvragen heet?!?!o_O;)
Dank iig weer voor jullie reacties!!
 


OFX
Back
Top