"ongeauthoriseerde borrel" in BRISBANE (Brussels) - 05-01-2006

amoz

New Member
Kerry en Patrick zijn aan het skieen in Europa, maar desondanks kunnen de thuisblijvers toch best een koel biertje drinken in de fantastische aircon van Brussels, lijkt mij. Wie issur nog meer van de partij?
 
Mmmm, dacht toch niet dat ik de enige drinkende Hollander was hier in Queensland ....  :?
 
We wonen 'al' bijna een jaar in Brizzie maar we zijn nog nooit op de borrel in Brussels geweest....  :eek:ops!:
We hebben morgenavond eerst wat anders; hoe laat zijn jullie er normaal +/-?
 
Zo rond 7 en 8 komen de meesten een keertje opdagen. Ik weet niet precies wat de officiele aanvangstijd is. 7.30? En we zitten meestal of in het voorgedeelte van de kroeg (op de hoek van Edward St/Mary(?) St) of aan de achterkant met tuingedeelte aan de (Edward-)straatkant.

Meestal duren de borrels niet zo lang, overigens. Zo rond een uurtje of 10 zijn de meesten wel weer verdwenen. (toch?).

Tot vanavond!
 
Als jullie dat nu ook tussen 5 en 20 februari ook een keer doen kom ik langs !

Dan ben ik daar voor gesprekken met eventuele werkgever en ff borrelen is altijd gezellig !!
 
Ben bang dat we borrelen op de 2e van die maand en dan pas weer op 2 Maart. 'T is nl iedere 1e donderdag van de maand ...  :|
 
Ik was gisteren in Brussels, leuke tent, veel gasten maar voor zover ik kon inschatten zaten daar geen Nederlandstaligen bij, jammer.

Maar goed, het cafe is erg goed en zeker het restaurant lijkt te worden gewaardeerd, want het was er erg druk. Prima Belisch sfeertje, zeker een plaats om terug te komen.

Groetjes,

Henk
 
Jammer Henk dat je ons niet hebt gevonden. Want we zaten er toch echt....  :?. Misschien een beetje verstopt, maar wel degelijk in Brussels. Tot de volgende dan maar?  :up:
 
Back
Top