Online application..........previous visa

marjet

XPdite Sponsor
Hoi hoi

Vandaag ben ik maar een begonnen met het online invullen van onze visum (skilled independent)

Nou vragen ze op een gegeven moment of je al een eerder visum heb gehad en zo ja om het nummer in te vullen. Ik heb twee visa, eentje uit 1979 en eentje uit 1989. Nou heb ik echt tich keren het nummer ingevoerd en ze blijven "incorrect format" aangeven. Alles geprobeerd.......kleine letters, hoofd letters.....etc. Ze vragen om 11 digits en op een voorbeeld is ook heel duidelijk te zien welke nummers ze bedoelen.

Ik heb met Den Haag gebeld......."Nee daar weten wij niks van. Belt u maar met Berlijn". Met Berlijn gebeld, eerst 21 minuten in de wacht gestaan maar ook deze meneer kon mij niet bellen. "Belt u maar met Canberra". Deze meneer vetelde mij wel dat dit vaker voor kwam maar wist niet waarom :x

Maar, Canberra is gesloten: het is weekend. Dus hoop ik dat iemand misschien weet wat ik fout doe of andere tips voor mij heeft. Ik wilde het eigenlijk dit weekend klaar hebben.

Wie oh wie kan mij helpen.

Groetjes Mariette

Hoi Marjet,

En als je de nummers leeg laat...dus wel het jaartal maar niet
het nummer? Er zijn nl. heel veel mensen die het nummer niet
meer weten, zeker als je een ETA hebt gehad. Voor zover
ik weet is dat geen probleem en zoeken ze je nummer er
gewoon bij. In mijn aanvraag had ik wel de ETA nummers
van 1996 en 2000, maar niet meer van 1987 (dit was trouwens
geen ETA, maar een visum voor familiebezoek van 1/2 jaar).
En..wij hebben ons visum gewoon gekregen.

Groetjes Miranda

Hallo Miranda

Ze vragen niet om een jaar alleen om het nummer van je visum. Ik heb het leeg gelatene n been verder gegaan met invullen en probeer morgen avond Canberra wel te bellen. Gisteren wilde ik trouwens nog eeven verder gaan met invullen en toen waren ze bezig met de site en kon ik er niet op.

Wat is trouwens ETA?

Heb jij toevallig familie in Queensland wonen??

In ieder geval bedankt voor het mee denken.

Groetjes Mariette

Hoi Marjet

ETA is een electronic travel authority, dit is een visum
dat je 'krijgt' bij het boeken van je reis bijvoorbeeld.
In zijn algemeenheid krijg je alleen een ETA bij
short-term-visa. Je hebt dan geen 'sticker' in je paspoort.

Hier kan je er meer over lezen:
http://www.eta.immi.gov.au/

groetjes Miranda

Ohhh Kay..........Nee een ETA heb ik nooit gehad, alleen een visum. Ik ben net weer verder gegaan met het invullen, het kost werkelijk uren, maar goed het is voor een goed doel. Ze vragen meerdere keren om het visum nummer en ook place of issue. Bij mij staat Box Hill maar dit is helemaal geen optie, alleen Dandenong is een optie (je mag namelijk zelf geen antwoord invullen, je krijgt keuzes waaruit je moet Kiezen). Mijn zus die in Melbourne woont gaat maandag even voor mij bellen, misschien wordt het dan wat duidelijker.

Groetjes Mariette

Back