Only in Australia

Jarp

Member
Aangezien we ook wieltjes nodig hebben als we in januari een rondje gaan rijden (had ik dat al verteld eigenlijk:rolleyes:) zou ik even op TradingPost kijken wat er zo allemaal te koop staat.

Verassing:

fjj2hc.jpg


Ik denk nog in mijn onschuld dat dit vast een foutje moest zijn. Mail werd ook hard geweigerd, dus maar even op Facebook. En toen moest ik toch even een traantje wegpinken (van het lachen dan):

30rxlhc.jpg


Gek genoeg was dit tot pakweg 2 weken geleden nog geen probleem....

Dit moet de enige uitgever zijn die liever z'n bereik verkleind i.p.v. vergroot.:confused: :D
 
dit geeft je wel ineens een heel goed beeld van dit land....

Een (wat heel erg lompe) security maatregel, zo blok je gelijk het oostblok en Nigeria zeg maar. Je kunt ook regelmatig apps niet installeren in NL die in OZ heel gewoon zijn.

En ik wilde net wat betalen in OZ, kreeg ik ook een block. Possible fraude. Betalen met een NL credit card voor een OZ service is te verdacht om zomaar door te laten. Had wel binnen 5 minuten een mail met advies hoe het wel te regelen. Dus ondanks de wat lompe blokkade (gebaseerd op scoring vermoed ik, IP uit Europa, Credit Card uit NL, ABN nummer in AU. Adres in AU = high score) wordt ik wel snel verder geholpen.
 


OFX
Back
Top