Ons TV debuut gemaakt

Markus

XPdite Sponsor
een paar week terug hielden wij bij ons thuis een garageverkoop.
Spullen die wij niet mee gaan nemen naar OZ hadden wij te koop.
Ook onze buurman die terug gaat naar Almere stond er met de nodige spullen.
We hadden het verspreid over 3 dagen .
Vooral de eerste dag was het een komen en gaan van mensen ,ik schat wel een man of 100. :shock:

Tijdens de zaterdag (iets rustiger) kwam er plots een tv ploeg (omrop Fryslan) langs die waren af gekomen op de hoeveelheid auto's en mensen die er bij ons waren.
Ze vroegen of ze mochten filmen en ons een interview af mochten nemen over het hoe en waarom van deze verkoop.

Toevallig droegen we die dag ons Australie kledij dus dat deed al een beetje vermoeden waarvoor deze garageverkoop hielden.

Het interview ging ons wel goed af en de ploeg van omrop fryslan hebben er een leuk filmpje (2 minuut 38) van gemaakt.
Zie onderstaande link en zet het geluid aan , het interview is in het fries dus zal niet voor iedereen te volgen zijn maar wel ook met een leuk muziekje. :smile:

http://www.megavideo.com/?v=OHYG75MI

Groet Markus
 
Leuk :) Gaaf huis trouwens zeg, mooi plekkie! Ik heb trouwens inderdaad ondertitels nodig.... Hihi.

Succes!

Irene
 
Dank je wel Irene.
Het huis staat inmiddels te koop.
Kon je echt niets volgen wat er gezegd werd.?

Ben trouwens benieuwd of er Friezen op dit forum rondhangen die het wel hebben kunnen volgen. :smile:

Groetjes Markus
 
Leuk filmpje
Is dat nu beginners engels wat daar gezegd werd?
Nu het roer om nog
Succes verder

Groetjes Kees
 
Leuk hoor en inderdaad een mooi huis hebben jullie.
Ik ben dan wel van friese afkomst maar daar is ook alles mee gezegd.
Succes met de verkoop en de rest.

Groetjes,
Moon
The Roosters
 
Ja leuk en zeker een prachtig huis, wauw.

Ik ben niet van frieze afkomst maar kon het wel verstaan (heb er 4 jaar gewoond en wel het nodige van de taal opgepikt).

Succes met alles.

Erna
 
[quote author=Markus link=topic=7791.msg101273#msg101273 date=1192891932]

Kon je echt niets volgen wat er gezegd werd.?

[/quote]

Een bietje wel ja. Had het volume nog wat kunnen oppompen, dan had ik misschien nog iets meer opgepikt ;-)

@ Kees; beginners Engels.... :-D
 
Erg leuk filmpje. Voor een Brabander zelfs wel het meeste te verstaan :grin:

Jullie wonen wel fantastisch mooi! Zoveel groen zul je hier niet meer in je tuin zien vrees ik.

Heel veel succes!

Maxx
 
wat leuk zeg, zo op Omrop Fryslan :up:

heerlijk om het taaltje weer te horen, ben ook geen Fries maar we hebben er 7 jaar gewoond (Kimswerd) voordat we hier kwamen.

Jullie kunnen hier je hart ophalen met alle garage sales om het interieur weer op te bouwen :wink:

Alles een beetje kunnen verkopen?
 
[quote author=Inge link=topic=7791.msg101292#msg101292 date=1192920118]

Alles een beetje kunnen verkopen?
[/quote]

De verkoop was boven verwachting.
Veel spullen zijn verkocht.
Vooral buurman (had ook de meeste spullen) deed goede handel.
De beste man is 65 en is iemand van hebben en er vervolgens weinig tot niks mee doen (herkenbaar bij forumgangers hier? :grin:)

Ook mijn ford mustang uit 1968 (1 jaar ouder dan ik )ging na 5 jaar in bezit te hebben ging weg. :cry:

FotoFYWFQ6U6.jpg


Maar gelukkig rijden er zat oldtimers rond in OZ zoals wij hebben kunnen zien ,dus niet getreurd . :cool:

Afbeelding003.jpg


De rest van de spullen die overbleven zijn opgehaald voor het goede doel , De tjalling stichting een stichting voor gehandicapten die de spullen wat opknapt en het vervolgens ook weer verkoopt.
www.detjallingstichting.nl  :up:

Tja onze kinderen van dik 2 en 5 jaar spreken fries en nederlands ,nu met ons allen nog zien dat we het engels nog goed zien te beheersen.
De IELTS hebben we een poos terug gehaald dus de basis is er. :smile:

Groet Markus
 
Leuk filmpje! Tis al een paar X gezegd, maar jeetje wat een mooie stek hebben jullie daar!!

Moest gelijk terugdenken aan onze garagesale toen ik al die mensen door jullie spulletjes zag struinen! Ik vond het helemaal niet leuk dat mensen op onze spullen stonden af te dingen  :grin: En ook wij hadden een tv debuut bij RTL 4. Grappig allemaal.
Super dat de verkoop boven verwachting was!

Groetjes Lin
 
Back
Top