ons uitzicht

Manja

Member
ik probeer al een tijdje een foto te plaatsen van ons uitzicht,dit naar aanleiding van de topic
hij valt weer vroeg dit jaar de herfst depressie .in die tijd toen het nog wel redelijk weer was en mooie nazomer.
toen zaten wij op ons balkon.
als jullie deze foto zien begrijpen jullie vast wel dat mijn man nog niet helemaal over de streep is om te vertrekken.
2-10-2005014.jpg


groetjes manja
 
ik bedoel,

met zo'n uitzicht kun je maar 1 ding zeggen als je straks in geraldton zit :

GELUKKIG HEBBEN WE DE FOTO'S NOG....... :-D :-D :-D

gaat helemaal goed komen, hetzelfde uitzicht, maar dan zonder dijk.
 
ONTZETTENDE MOOIE FOTO!!
Kan ik ook wel begrijpen waarom die terughoudendheid.
Maar kijk dan even verder, en denk aan de sneeuw en files van pas geleden, en dan zeg ik ook;

JE HEBT GELUKKIG DE FOTO'S NOG (mooi gezegde Jessica!!)

Maar in Oz kan je ook mooie foto's maken!!

Rene
 
WAT EEN PRACHTIG UITZICHT HEBBEN JULLIE ZEG!

Er zijn dus toch nog wel mooie plekjes om te wonen in Nederland...
 
Jesus wat is Nederland toch mooi. Vlak voordat ik naar Australie vertrok ging ik een dagje zijlen met een stel vrienden op de kralingse plas en de schemer zette in en het was zo mooi en aangenaam. Zonnetje op het water, molentjes hier en daar, zo groen! Lekker op het voordek liggen met een Heineken. Dat is allemaal uniek voor nederland. En dijken vind ik juist zn charmes hebben, das Nederland! Australie is prachtig maar dat kan nederland ook zijn, je moet alleen beter kijken...en zoeken.
 
ja het is ook niet het beklemmende benauwde stads gevoel dat ons richting australie drijft,
wij zien er meer toekomst perspectief voor de kinderen en het klimaat is ook beter,natuurlijk is het niet zo erg dat er in nederland geen toekomst is voor de kids hoor dat weten wij ook wel .
Wij wonen voor nederlandse begrippen wel ideaal hoor,lekker het ijsselmeer in de achtertuin ,leuk huis,veilig opgroeien voor de kinderen, maar toch iets moeilijk te verklaren gevoel (wat jullie hoogst waarschijnlijk wel bekend voor komt).
Maar omdat wij dus niet 3 hoog achter wonen is de stap wel even groter,wij dubben ons dus suf.
Wij wegen veel voors en tegens af. 

@Anne waar woon jij in Australie als ik vragen mag?
Hoelang al? Bevalt het?

groetjes Manja :)
 
Back
Top