Ons voorstellen

DJB

XPdite Sponsor
Hallo,

ten eerste....fijn dat dit forum er is!! Heb er al vele uren op rondgedwaald. Nu wel eens tijd om ons voor te stellen.
Ik ben getrouwd, en we hebben 3 kinderen van 4 tot 1 jaar.
Australië zit al een poos in ons hoofd. De natuur, het klimaat, de ruimte en de mogelijkheid om als gezin meer samen en vooral samen buiten te zijn is iets waar we heel erg vrolijk van worden...

Op dit moment zitten we in de fase dat we onze dromen wat realistischer willen maken. Spannend.
De eerste afspraak met Visa4you is gepland... We willen inzetten op een skilled visum, aangezien mijn man mechanical engineer is en ik Social worker.

Ik heb een boel vragen in mijn hoofd, die ik zeker ga stellen op andere plaatsen op dit forum:)
 
Welkom, Judith! Jullie staan dus nog aan het hele prille begin van een (hopelijk) groot avontuur. Succes met alles! Zijn jullie al eens in Australie geweest?
 
Helaas niet... voelt gek om zo graag naar een plek te willen waar je nooit geweest bent, maar ja...:) de reis zit wel in de planning:)
 
Welkom en veel succes met het proces. Neem er de tijd voor, bereidt je goed voor. En rustig aan met huizen kopen enzo ;)
 
Dank voor alle welkoms! Ik zal rustig aan doen;)
En mochten mensen hun traumatische ervaringen willen delen...je kan altijd een pm sturen;)
 
Welkom op het forum. Wanneer staat jullie reis gepland. En in welk deel van Australië gaan jullie op verkenningstocht? Succes met de eerste stappen.
 
Rond december.
We willen ons richten op Queensland, we houden wel van wat tropische temperaturen..
 
Als je voor de Social Work assessment gaat Judith dan roep maar. Al is het misschien handig om nog even een paar weekjes te wachten om te zien of mijn assessment goedgekeurd wordt :p Dan weet ik zeker dat ik het allemaal goed aangeleverd heb.
 
We wachten nog even op ons gesprek met visa4you, om te kijken wat de handigste ingang wordt... ben zelf ook benieuwd:)
 
Welkom!
Ik weet precies wat je voelt, ben ook nog niet in Australie geweest na mijn derde levensjaar maar heb altijd sterk het gevoel gehad
om die kant op te verhuizen... Succes!
 
  • Like
Reactions: DJB
Back
Top