Onthoofde kangoeroes

Bacchus

XPdite Hero
SYDNEY - Op een golfbaan vlakbij het Australische Melbourne is de afgelopen weken een dozijn onthoofde kangoeroes gevonden. De koppen van de buideldieren ontbreken. Dit is woensdag van boswachters vernomen.

De motieven van de dierenbeulen zijn onduidelijk. "Ik ben hier al twintig jaar, maar zoiets heb ik nog nooit gezien", aldus de tuinman van de golfbaan.

Bron:
http://www.nu.nl/news/571976/20/Onthoofde_kangoeroes_op_Australische_golfbaan.html
 
Mensen die zoiets doen zijn ziek en zouden zelf onthoofd moeten worden. It pisses me off :angry1:.
 
Wat een bizar verhaal.....vreselijk, maar hier (Queensland) hebben wij er (wederom) nog helemaal niets over gehoord?!

Groetjes
Syl
 
:-D ja erg he Annemiek.....ik ben geloof ik de best geinformeerde "Queenslander" dankzij dit forum :up: (voor wat betreft weird, wonderful & in this case very sad news :-( )

Syl :)
 
Nou het was even een zoek actie maar ik ben inderdaad wat tegen gekomen in een achteraf kolom in ABC Online:

Fourteen kangaroos have been found decapitated in Melbourne's northern suburbs over the last two weeks.

The kangaroos were found in Research, Hurstbridge and at the Yarrambat golf course.

Twelve were found at the golf course.

Deb Ganderton from the Nilumbik Shire Council says rangers do not know who is behind the attacks and want residents to help.

"This is about cruelty to animals, we need to find out what's happening, we can't be everywhere, our wonderful community is very observant, if they see any unusual activity if they could ring the ranger," she said.

Print  Email 

Syl :-(
 
Back
Top