ontmoet toekomstige australiers in nederland

hans964

New Member
Wij zouden het leuk vinden om mensen hier in nederland te ontmoeten die ook bezig zijn met emigratie naar australie. Voor ons gaat het nog zeker anderhalf jaar duren voor we verhuizen en tot dan lijkt het ons leuk ervaringen uit te wisselen. In het forum lees ik over nederlanders en belgen die in australie (brisbane geloof ik) in een cafe samenkomen om wat te drinken en te kletsen. Zijn er mensen die dit ook leuk vinden om ergens in nederland af en toe te doen ? ? ?
let me know, hans
 
Hans...

Vrij regelmatig worden er al dit soort bijeenkomsten in Nederland of Belgie gehouden. Zo was er volgens mij gisteren nog eentje in Leiden!

Als je een leuk idee hebt.....post het in het kalender topic en dan zullen de inschrijvingen vast wel komen!
 
http://www.xpdite.net/forum/index.php?topic=4269.msg59343#msg59343

Deze moet nog komen toch?
 
Ja Lin volgens mij heb je gelijk, maar Hans, zoals Maluka al zei, regelmatig worden er XPdite avonden georganiseerd.

Groetjes,
Lela
 
[quote author=Lin link=topic=4689.msg59398#msg59398 date=1147599084]
http://www.xpdite.net/forum/index.php?topic=4269.msg59343#msg59343

Deze moet nog komen toch?
[/quote]

Goed zo Lin, jij houd ook alles goed in de gaten. :up:

Maar het klopt, dit gaat 27 mei aanstaande in Leiden gebeuren. :lol: :lol:
Als dit niet voor je uitkomt Hans964 kun je natuurlijk ook het weeekeinde erna naar vijfhuizen komen.
Want dan is er in de Noordoostpolder een groot Australie-Nederland 400 jaar georganiseerd.
Kun je natuurlijk eventueel ook via het Forum mensen oproepen.

Of als je graag wilt een weekeindje organiseren, er kunnen er niet genoeg komen.
Het is inderdaad heeel leuk om de mensen van het forum in levende lijve te ontmoeten.

Groetjes, mariette
 
Ik ga de agenda van cathy erbij pakken en zeker eerst een bezoek brengen aan een van deze dagen.
afstand maakt niet zoveel uit, in nederland is alles relatief dichtbij vergeleken met australie maar ik ga
na deze datums?/data? es een keer iets bij ons in de Hoekse Waard regelen.
thnx everybody
 
Hee Hans,

we ontmoeten elkaar inderdaad in Leiden op 27 mei. we hebben al een
flinke groep. Het zou leuk zijn als jullie dan ook komen.

Zie idd kalender, en dan meeting ozzie night.

Groetjes, Jess
:lol:
 
Back
Top