Ontmoeten

Jagebright

New Member
Hallo allemaal,

Ik ben ook bezig met een emigratieprocedure en volgende maand ga ik weer naar Australië.
Ik zou graag in contact willen komen met mensen die reeds zijn geëmigreerd en hun verhalen willen horen
en willen weten of hun verwachtingen en de procedures die ze hebben moeten doorstaan of het allemaal waard is geweest.
Ik ben benieuwd naar jullie verhalen. Mochten jullie hier interesse in hebben mail me dan op jagebright@hotmail.com en wellicht
dat we elkaar kunnen ontmoeten.

Groetend,
Janey

Nou Janey, als je de tijd hebt dan lees hier op het forum maar eens goed rond. Vooral de laatste stand van zaken geet vaak wel aan waar mensen staan en wat ze moeten doorstaan/lopen om hier te komen. Je zal zien dat ook veel mensen een Blog hebben waar je weer kunt lezen hoe het met ze gaat.
Veel leesplezier en suc6 met je voorbereiding!

Yup, en misschien ook wat meer vertellen over jezelf en waar in Australie je (straks en nu) naar toe wilt gaan ... ;-)

Ik zal mij/ons nog even voorstellen. Mijn naam is Janey en mijn partner heet Gertjan en is stukadoor. Ikzelf ben stewardess en we
weten al dat we onafhankelijk dus geen sponsoring of wat dan ook Australië willen/kunnen binnenkomen. Daarnaast hebben wij reeds een beoordeling gekregen en weten dat we genoeg punten :up: hebben om binnen te kunnen komen. We willen graag in de buurt van Sydney wonen. We zijn al een paar keer in Australië geweest en het is ons goed bevallen. We zijn eerst begonnen met een roadtrip maar Sydney is ons goed bevallen ook qua weer in alle seizoenen.

Mochten er geëmigreerde mensen zijn die in Sydney zijn gaan wonen dan zou ik graag met ze in contact willen komen en hun verhalen dus willen aanhoren zoals reeds in een eerder email gevraagd. Wellicht dat we tijdens mijn bezoek met elkaar in contact kunnen komen.

Ik hoop graag van jullie te horen.

Back