st1mpy
New Member
Vorige week heeft mijn baas een punt gezet achter mijn aanstelling. Niet dat dat zo heel erg is, ik was toch niet tevreden met de baan die ik had, alleen het nadeel is nu dat ik niet in OZ mag blijven. :-(
Even een korte toelichting. Mijn functie was verkoopvertegenwoordiger voor rolstoelen en andere revalidatie hulpmiddelen in een hard-core sales omgeving. Het bedrijf dacht met name aan geld en niet aan het leveren van een kwaliteits product en service. Iets wat naar mijn idee juist heel belangerijk is als je met gehandicapten van doen hebt, en bovendien een betere fundering is om op te groeien. Of te wel, ik verkocht niet genoeg en kon mijn biezen pakken.
Hoe nu verder? Ik ben hier immers nog maar 7 maanden en wil hier nog wel een stukje langer blijven.
Graag zou ik een beroep doen op een ieder die dit leest:
Bij voorbaat dank.
Peter, Sydney
www.peterinaustralie.blogspot.com
Even een korte toelichting. Mijn functie was verkoopvertegenwoordiger voor rolstoelen en andere revalidatie hulpmiddelen in een hard-core sales omgeving. Het bedrijf dacht met name aan geld en niet aan het leveren van een kwaliteits product en service. Iets wat naar mijn idee juist heel belangerijk is als je met gehandicapten van doen hebt, en bovendien een betere fundering is om op te groeien. Of te wel, ik verkocht niet genoeg en kon mijn biezen pakken.
Hoe nu verder? Ik ben hier immers nog maar 7 maanden en wil hier nog wel een stukje langer blijven.
Graag zou ik een beroep doen op een ieder die dit leest:
- Heeft er iemand eerder meegemaakt dat die ontslagen werd met terwijl in OZ op een 457?
- Aangezien ik geen ergotherapeut of fysiotherapeut ben, maar bewegingstechnoloog, sta ik niet op de shortage list. Hoe kan ik toch een nieuw visum voor elkaar krijgen?
- Heeft iemand een tip om misschien als driver in een mijn, of in het toerisme, aan de bak te komen?
- Elke andere tip is welkom.
Bij voorbaat dank.
Peter, Sydney
www.peterinaustralie.blogspot.com