Onverwacht bezoek

slatsr

Well-Known Member
Voor de liefhebbers, een programma van Onverwacht Bezoek waarin het deze keer draait om een Nederlandse vrouw die in 1994 haar Australische man heeft ontmoet, in 1995 met die man is getrouwd en nu nog steeds met hem een farm runt.

http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/aflevering?aflID=6309163&md5=d1c73422e36a6c85544d87e9cae55ff1
 
Bij mij doet het linkje het niet.

Als je via de website gaat is het afl van 14-01. Normaal kijk ik nooit NL tv. Maar zo nu en dan is het wel grappig.  :up: :up:
 
[quote author=Bear link=topic=8323.msg110000#msg110000 date=1202094722]
Normaal kijk ik nooit NL tv. Maar zo nu en dan is het wel grappig.  :up: :up: [/quote]

Ik heb hier bl&%dy austar met zo'n 40 kanalen maar geen enkele NL zender.
Waar halen jullie die vandaan?.

Jack :evil:
 
[quote author=Jack link=topic=8323.msg110001#msg110001 date=1202099894]
[quote author=Bear link=topic=8323.msg110000#msg110000 date=1202094722]
Normaal kijk ik nooit NL tv. Maar zo nu en dan is het wel grappig.  :up: :up: [/quote]

Ik heb hier bl&%dy austar met zo'n 40 kanalen maar geen enkele NL zender.
Waar halen jullie die vandaan?.

Jack :evil:
[/quote]

Meestal via de websites van uitzendinggemist.nl. Wat niet altijd even soepel werkt?? en de kwaliteit is reten slecht.

Terwijl ik hier toch ADSL2+ met een max. snelheid van 24 Mbits/sec heb  :cool: .... wat ik overigens nooit haal. Nominale snelheid zit meestal tussen de 1500 en 1800Kbs/sec. Het gekke is dat Youtube filmpjes en google video filmpjes perfect werken. Ze hebben daar bij Uitzendinggemist een oer ouderwetse of ezel dommen webdesigner. ( niet dat ik het beter kan hoor :wall:  :grin:) Als ze nou is alles lekker via Youtube zouden doen dan werkt het een stuk beter en de kwaliteit is dan ook 9 uit de 10 keer uitstekent.

Anyway je kan gelukkig ook veel op Youtube vinden, vooral dat nieuwe programma van paul de leeuw schijnt erg grappig te zijn. Mijn vrouwtje kijkt nog al graag die NL zooi. [size=7pt]"[sub]ik soms ook[/sub] :-x "[/size] Geef mij maar Ausstar of Foxtel  :up: :? :cry: I wish..!
 
@ Bear, is een kleine schotel geen leuk kado voor je vrouw dan. ( www.bvn.nl )
Paul de leeuw, Boer zoekt vrouw, De wereld draaid door. ( voetbal )

Groetjes Jolanda  :up:
 
Heb ik ook al gezien dat mensen (van oorsprong Nederlands) in the outback BVN via de schotel kon ontvangen.
Maar niet met Foxtel of bl&$dy Austar.
Via wie dan wel?

Weet iemand dat?........

Jack :evil:
 
Nee dat gaat via een aparte schotel, en gewoon via BVN, kijk maar eventjes op hun website.
Ik heb inmiddels ook zo'n schotel (5$ Ebay!) en met een setup box ben je klaar. Heb er alleen nog nooit wat mee gedaan tot nu toe! Ik vermaak me nog met internet, haha ik heb zelfs GTST al weer met een bakkie koffie zitten kijken!
 
[quote author=Bear link=topic=8323.msg110005#msg110005 date=1202108395]
Terwijl ik hier toch ADSL2+ met een max. snelheid van 24 Mbits/sec heb  :cool: .... wat ik overigens nooit haal. Nominale snelheid zit meestal tussen de 1500 en 1800Kbs/sec. Het gekke is dat Youtube filmpjes en google video filmpjes perfect werken. Ze hebben daar bij Uitzendinggemist een oer ouderwetse of ezel dommen webdesigner. ( niet dat ik het beter kan hoor :wall:  :grin:) Als ze nou is alles lekker via Youtube zouden doen dan werkt het een stuk beter en de kwaliteit is dan ook 9 uit de 10 keer uitstekent.
[/quote]

Ik heb ADSL 8 Mbps (het maximale dat je hier waar ik woon kunt krijgen) en had ook zo'n probleem met uitzendinggemist. Ik heb toen TCPOptimizer gebruikt om de TCP verbinding te optimalizeren. Na vervolgens ook de buffer in mediaplayer wat hoger gezet te hebben (van 5 seconden naar 30 seconden) draait uitzendinggemist bij mij nu super! Wellicht iets om te proberen?
 
[quote author=jolanda b link=topic=8323.msg110025#msg110025 date=1202116802]
@ Jack, wij kijken BVN via de Optus B3 sateliet.
Is dat wat je bedoelt ??

Groetjes Jolanda  :up:[/quote]

Lost , mijn pc is daar te traag voor zelfs youtube moet hij soms even herladen om bij te blijven.

Als Jolanda, Lin  wat details wil geven van Optus B3 Satelietschotel en decoderbox die de ontvangst signaal omzet in BVN op je tv screen, ........mijn dank is groot. :up:

Jack :evil:
 
@ Jack, wij hebben onze schotel besteld bij www.accessantennas.com.au
Alle informatie staat volgens mij op de site.

( instaleerde jij geen schotels ?? )

Groetjes Jolanda  :up:
 
He Jolanda,

Wat voor decoderbox ontvang je je BVN kanaal mee.
Meestal heb je een box langs je tv staan die dit kanaal via de schotel via de sattelite binnenhaalt.
Kun je me nog volgen :smile:

Wat voor naam staat er op die box langs je tv.

Thanks,

Jack :evil:
 
@  Jack,
Digital Satelite Reciever - SRT 4652
Dadelijk word ik nog technisch aangelegd  :grin:

Groetjes Jolanda  :up:
 
Thank you thank you technician Jolanda,

Staat er geen naam op de box alleen ''digital satelite reciever''.

Meestal aan de onderkant.
Als je BVN kijkt , kijk je dit dan via AV1 of AV2?.

Wacht even op je antwoord en dan hou ik op met vragen.

Thanks Jolanda,

Jack :evil:
 
oh ja "strong" is het merk
"strong srt 4652" digital satellite receiver knoop je aan de schotel en de tv en op je videokanaal kijk je dan tv je hebt dan ongeveer 30 zenders (all jazira, trt, oman tv, en een hele hoop andere buitenlandse zenders) maar ook bvn
de optus b3 satelliet vind je vlak bij de optus c1 satelliet (waarop sbs, abc, win, seven en imparja uitzenden) hier heb je trouwens wel een smardcard voor nodig.
voor bvn niet dat is gratis
je vind de optus c1 op (voor Darwin) azimuth 65 graden, elevation 56 graden lnb skew -18.
de optus b3 satelliet vind je dan door de schotel een beetje naar links en naar beneden te richten  :roll: of was het nou iets rechts en omhoog???? :?  :?
met de satelliet zoeker lukt het wel. :up:

groetjes mark
 
Back
Top