Ook effe voorstellen

dutchdolfin

New Member
Hoi,
Wij zijn dan John(40), Julia(34), Jason (12) en Jeremy (9).
Mijn man wil dus ook naar Australie verhuizen. Ik weet het nog niet zo zeker :-o.
Ben wel bezig met dingen uit te zoeken enz.
Heb gisteren voor de 'gein' informatie opgevraagd bij een bedrijf of ze toevallig een ervaren iemand konden gebruiken, antwoord was zeer positief. Helaas staat beroep niet in skilled lijst  :|.
Maar ja, ik blijf zoeken, misschien word ik ook net zo enthousiast als iedereen hier.
Als we zouden gaan, dan het liefst naar Queensland.

Groetjes,
Julia

Welkom op het forum.
Hoop dat je je antwoord kun vinden tussen alle
info die hier beschikbaar is.
Veel suc6.

Gr Ineke   :up:

:hi:

groetjes pascale

p.s met de search knop kan je al een hoop te weten komen. succes met de hele procedure en het zoeken/ vinden van info.

Ik geloof dat als het bedrijf bereidt is je te sponsoren en aan kan tonen dat zij deze functie niet anders in kunnen vullen het beroep niet perse op de SOL hoeft te staan.......

Je zou allicht eens kunnen kijken, nee heb je.......het bedrijf moet dan namelijk een verzoek indienen bij DIMIA.

Ik weet bijvoorbeeld dat een auto verhuur bedrijf al jaren lang mensen in dienst heeft op een sponsorship, als verkoper of custumer service.....dat zijn echt geen beroepen van de SOL......maar op basis dat de employees minimaal 3 talen moeten spreken omdat core business backpackers zijn, en ozzies ongeveer allen engels spreken (nou ja engels....?) mag het bedrijf mensen sponsoren die dit wel kunnen......in het kort zeg maar.

Gr. SAb

:hi:
Op dit forum! Hopelijk kunnen we je een beetje overhalen om ook mee te gaan naar Oz! Enne, Queensland is alvast een prima keuze!
Groetjes,
Hans & Jacqueline

Back