Ook even voorstellen

Bawurra

XPdite Sponsor
Hoi allemaal,

Mijn naam is Melanie, en woon met man en dochter in het zuiden van Nederland. Op dit moment studeer ik nog. Na mijn opleiding willen we graag de oversteek naar OZ te maken.

Tijdens mijn opleiding krijg ik de mogelijkheid om in het buitenland stage te gaan lopen, wat ik ook zeker ga doen. In september wil ik dan ook de eerste contacten gaan leggen, zodat ik (evt met m'n dochter) voor drie maandjes stage (primary school teacher) kan gaan lopen in Australië (in de periode vanaf okt 2006 of vanaf feb/mrt 2007).

Wij staan nog heel erg aan het begin met het uitzoeken met waar we allemaal aan moeten denken en op moeten letten. Ik hoop dan ook veel aan de ervaringen en tips op dit forum te hebben.

:cool:

Hoi,

:hi: op dit forum. Succes  :up: met alles. Op dit forum vindt je voldoende info om mee verder te kunnen, lijkt me.

Groetjes,
Erna

Hoi allemaal,

Hartstikke lief allemaal zo'n warm onthaal. Ik kan nu al zeggen dat ik veel aan dit forum met alle verhalen, tips, etc heb!!! Eerst maar eens "alles" (??!) doorlezen en als ik nog wat te vragen heb, zal ik dat zeker doen.

Gr. Mel :up:

Back