Ook even voorstellen

janneman02

XPdite Sponsor
Hallo allemaal,

Ik, Jan en mijn vrouw Tia zijn het er overeens geworden.
Wij hebben een aanvraag gedaan tot een skilled visa. De vraag alleen is: gaat het ons lukken omdat wij een appart geval zijn.

Mijn vrouw vraagt de skilled visa aan, omdat zij voldoet aan de eisen. Maar mijn vrouw is indonesische en woont hier in nederland met een  verblijfsvergunning.
Onze bedoeling was eerst om haar tot nederlander te naturaliseren maar doordat haar broer nu ook inmiddels een PR voor australie heeft en haar zus nu ook een aanvraag heeft gedaan, en Australie toch wel heel mooi is, hebben wij de keuze gemaakt om naar Australie te gaan.

Ik zelf kan geen skilled visum meer aanvragen omdat ik helaas de max. leeftijd heb overschreden met 2 maanden.

De vraag is dan ook: is het uberhaupt wel mogelijk voor ons?
Wij zijn al enkele jaren getrouwd volgens de nederlandse wet.

Ik ben heel benieuwd of iemand ons hierover kan inlichten.

al vast dank.

Hi Jan,

Als eerste welkom op het forum!

Pffff... ik zou je niet kunnen helpen, maar er zijn ongetwijfeld mensen hier op het forum die je iets meer kunnen vertellen.

Groetjes,
Lela

Volgens mij is zo'n aanvraag geen enkel probleem: zij als INdonesische en jij als echtgenoot meeliften ..... het zal een 'indonesische aanvraag' zijn ipv een Nlandse ....

Enneuh ... ook welkom hé!!

Succes,
Sara

Hallo Jan en Tia,

Welkom op het forum :hi:

Jullie zijn niet zo apart denk ik.  Er zijn meerdere 'gemengde' stellen op dit forum.  Ik ben schots en heb niet de nederlands nationaliteit.

Wij doen de aanvraag op basis van mijn skills, mijn Nederlandse partner lift mee. 

Veel succes met jullie plannen.

Groetjes,
Susan, Mees & Shea

Hallo Susan, Mees & Shea,

Gelukkig. want als het gaat om het vinden van jou liefste bestaan er geen grenzen, en het is fijn om te horen dat dit geen beperking mag zijn voor het vinden van je droom.
Wij wensen jullie ook veel succes met het krijgen van de visa.

wie weet treffen wij elkaar wel ergens in oz.

groetjes

Jan

Back