ook even voorstellen

petra

New Member
Hoi allemaal,

Ik ben Petra, 35 jaar en  ook van plan te emigeren naar Australie, ben daar 13 jaar geleden ook al eens geweest en vond het toen geweldig. Dacht altijd dat ik het in nederland toch nog helemaal geweldig zou gaan vinden maar ben tot het besef gekomen dat dat niet zo is, Jammer dat je daar dan zo lang overdoet, maar ja.

Ben nu ongeveer twee weken dit forum aan het lezen en vind er geweldige informatie.
Ik ben bezig met de duale opleiding tot radiodiagnostisch laborant en dat biedt goede perspectieven, alleen duurt het nog wel even voor de opleiding klaar is.

Maar ik december mag ik alvast even kijken in Australie of  ik het nog net zo leuk vind als toen en ik ben ervan overtuigd dat als je iets heel graag wilt het uiteindleijk echt wel gaat lukken ,

groeten

Petra

Ik ben er van overtuigd dat als je iets heel graag wilt het uiteindlijk ook wel zal lukken.

Heya Petra,

Welkom op het forum! Heel veel succes met je plannen :up:

Groetjes Lin

Hallo Petra,

Welkom op het forum  :hi:

Veel succes met je studie  en natuurlijk met je toekomstplannen.

Groetjes,
Susan, Mees & Shea

[quote author=petra link=topic=4918.msg62420#msg62420 date=1150061823]

Ik ben er van overtuigd dat als je iets heel graag wilt het uiteindlijk ook wel zal lukken.[/quote]

He Petra ,

Welkom op dit forum,
:up: :up:

Jack :evil:

Hoi Petra,

Ik hoop dat je, je opleiding met succes afrond. Maar heb je dan niet nog een paar jaar werkervaring
hier in Nederland nodig. Of heb je dat al allemaal geregeld? In ieder geval veel succes,
Rory

he petra, welkom op het forum.
ik weet zeker dat als je na 13 jaar weer terug komt in australie, je meteen weer verkocht ben.

Back