OOk even voorstellen.

nikk1988

New Member
Hoi beste mensen.
Onze namen zijn Sjoerd en Nikki.
21 en 20 jaar oud.
Over een jaartje of 4 willen wij ook naar Australie verhuizen.
Mijn vriend kan daar via zijn werk die die nu doet, inprencipe zo aan de slag, maar we willen nog even wachten.
Voor de ervaren mensen die al in Aussie wonen, zou ik graag wat informatie hebben over hoe het daar is. wat zijn jullie ervaringen in het verre Australie, is het een aanrader? Wat zijn de nadelen, en wat zijn de voordelen? Graag zou ik wat willen horen, want wat je op internet voor de rest leest is alleen maar rozengeur en manenschijn, maar dat zal het wel niet alleen wezen.

M.V.G Nikki

Dag Nikki,

Welkom op het forum. Een eerste tip: kies een iets leesbaardere kleur voor je font, dat leest wat prettiger :)

Verder denk ik goed dat je eens flink op dit forum rondleest / kijkt. Er staat enorm veel informatie over hoe mensen het hier ervaren. Ook mindere dingen komen wel degelijk aan de orde. Helaas is het wel zo dat van mensen die uiteindelijk weer teruggaan naar NL je vaak weinig of niets meer hoort, maar er zijn er wel wat ....

Veel leesplezier ..

Hi. bedankt voor de tips! ben gisteravond ook al rond aan het snuffelen geweest hier, echt mega handig hoor, zo'n forum!
en tis leuk om hier rond te snuffelen, en me vriend vroeg heel de tijd al of we al reacties hadden op onze eerste post.

Verder zal ik nog wet meer info over ons neerzetten.

Sjoerd is momenteel proces operator bij Shell in Moerdijk.
Ik ben op het moment jammer genoeg even werkloos.
We hebben nog 2 katten Sammie (zwart/wit, in augustus word hij 5 jaar, heel erg lief, maar ook bangig.)
En Punkie ( grijs gecyperd, is in Mei 4 geworden, en overduidelijk het brutaalste van het stel.)
Dat zijn dus 'onze kindjes'.

Woodside (bij Perth) heeft een poos terug een deel van de Nederlandse Shell overgekocht, en dus moet het niet zo heel moeilijk zijn om aan werk te komen voor Sjoerd, die bijna perfect Engels spreekt.

Bij mij weet ik het  niet. Ik wil hier nog een opleiding met dieren gaan volgen, en vraag me af dat als ik die afgerond heb, wat ik er in Aussie allemaal mee kan doen.
Ik spreek redelijk goed engels. dus ook dat moet geen probleem zijn.

Hopend nog wat te horen, Groetjes Nikki

he dank je wel! Zit er ookal aandachting in rond te snuffelen, ik bedoel we willen pas over 4 jaar,maar het minste  wat je kan doen is alvast wat informatie opzoeken! De tijd gaat tegenwoordig toch al zo snel voorbij...

Groetjes uit Bruinisse (zeeland)

hoi nikki en sjoerd,

ook van mij welkom op het forum.

wat kan ik je vertellen. wij wonen sinds december 2007 hier in de omgeving van melbourne. en tot nu toe vinden we het hier heerlijk. de mensen zijn hier veel relaxter dan in nederland. het weer is natuurlijk 100 x beter. de ruimte en omgeving mooier. de minderen dingen die ik ondervind is toch wel het missen van je familie en vrienden. maar dat hoort er denk ik wel bij. daartegenover staat weer dat wij in die 6 maanden tijd al heel veel leuke contacten hebben opgedaan. als je jezelf openstelt, zijn de mensen ook heel aardig en behulpzaam voor je.

succes met alles uitzoeken.

groetjes lisette

heey hartelijke dank :)

dus kan ik een conclusie trekken?

hoe verder van de stad, hoe goedkoper de huizen?

( hebben die huizen ook een veranda? die wil  ik zo graag hihi )

Nikki

Welkom en heeel veel  :computer:/leesplezier inderdaad.(hoe verder van de stad, hoe goedkoper de huizen?)= over het algemeen natuurlijk wel, net als hier! En wat een geinig wit katje die met dat rode kruisje!  :grin: ook hoe je foto's moet plaatsen kun je via de "search" prima vinden/achterkomen

[quote author=Gerbrand link=topic=8918.msg118982#msg118982 date=1212839809]
En wat een geinig wit katje die met dat rode kruisje!  :grin: ook hoe je foto's moet plaatsen kun je via de "search" prima vinden/achterkomen

[/quote]
Volgens mij is het katje zwart met een beetje wit
232723226_6_lC8R.jpeg

Bart

Back