ook ff voorstellen (was het helemaal vergeten)

Jean76

XPdite Sponsor
Ik ben dus Jeroen en ben 28 jaar.
In 2001 ben ik voor 3 maanden naar Australie geweest.
Ik ben begonnen in Sydney en daarna richting Cairns getrokken per bus. Daar heb ik nog een weekje op een WWOOF-farm gewerkt. Was echt een prachtige ervaring. Lekker in de bush tussen allemaal verschillende nationaliteiten.
Vervolgens ben ik van Cairns naar Darwin gevlogen. Vanuit Darwin heb ik een tour gemaakt naar het Kakadu-NP. Was echt super; wat een overweldigende natuur.
Na deze tour ben ik per bus weer verder getrokken richting Alice Springs. Daar heb ik ook weer een tour gemaakt en had ik ook nog een onvergetelijke fietstocht.
Daarna per trein naar Adelaide getrokken. Echt de mooiste manier om te reizen.
Vanuit Adelaide ben ik naar Kangeroo Island geweest en ik kan iedereen blindelings aanraden om daar heen te gaan. Wat ik daar wel allemaal niet gezien heb...
Tot slot ben ik nog van Adelaide naar Perth gevlogen en heb daar nog rondgetrokken.
De tijd begint steeds meer weer te komen dat ik weer wil gaan. En ditmaal voor langere tijd....
Ik ben blij dat ik dit forum gevonden heb!!

WWOOF = iets met willing worker on organic farm of zoiets.

Kortom, er is een boek uitgegeven met meer dan 1500 adressen, van boerderijen tot campings, waar je een aantal uren per dag werkt tegen kost en inwoning........dus geen betaalde arbeid. Veel van de bedrijven die zijn aangesloten zitten in de outback, wat op zich ook al weer een hele ervaring is. ook kun je geloof ik als Jackeroo (op een paard) aan de slag op bijv een grote cattle station.........

Enne, daar gaat het om in deze topic, WELKOM OP HET FORUM......!!!!

Gr. Sab

Zo te horen (lezen) heb je behoorlijk veel gezien van Oz. (Wordt je een goede aanvulling op dit forum.)

Welkom,

Rene

Back