ook ff voorstellen......

taatje

New Member
Hallo allemaal,

Ik zal me voorstellen als Taatje.
En ik met man en kindje willen graag emigreren naar Ausi.
Hte klinkt misschien gek want we zijn er nog  nooit geweest maar hebben er gewoon een goed gevoel bij.
We gaan voor de rust wat hier in NL nogal ontbreekt en het klimaat uitzicht en vooral wat we veel hebben gehoord de mentaliteit van ausies.
Dus eigenlijk willen we er gewoon gelukkig worden.
Ik vind het een leuk forum en heb er al veel van opgestoken erg intressant allemaal.
En jullie zullen vast nog wel eens een vraag van me tegen komen.
Want ik wil heel veel weten!!

Groetjes

Hoi Taatje,

Wij waren er ook nog nooit geweest, maar ik heb nog geen moment spijt gehad. Wat me wel geholpen heeft, is proberen er zo min mogelijk bij voor te stellen (geen beelden vooraf is geen (vervelende) verrassingen als het anders blijkt te zijn) en vooral zo min mogelijk verwachtingen creeren, kan het ook niet tegenvallen. :)
Maak je niet druk, het wordt vast te gek! Gelukkig is Australie groot genoeg om bij wijze van spreken toch voor Spanje te kiezen in plaats van Duitsland. ;)

M

Hallo Taatje

je zou eens vrijblijvend op      move2australia  kunnen kijken, dan krijg je enig idee!

Rob woont sinds 2000 met zijn gezin in Adelaide en is sinsdien imigratie agent [moeilijk examen] en helpt sinsdien Nederlanders met hun visum met veel succes en [betrouwbaar, ook veel bezoekers van xpdite, hij geeft ook op xpdite gratis tips.  Rob Breumelhof
het eerste half jaar hebben ze een dagboek bij gehouden leuk om te lezen!

groetjes
Jaap                  jaapdunselman@alice.nl

Hi taatje,

Me vriend en ik willen ook naar Australie gaan. En we zijn er ook nog nooit geweest.
We gaan op 8 maart naar de emigratiebeurs in Nijmegen om nog meer informatie op te doen.

En ook hebben een mail gestuurd naar Rob Breumelhof ivm procedure visum.

Hou ons op te hoogte.

Welkom op het forum en veel plezier met de voorbereidingen.

Rob gaat het nog druk krijgen. :up:

Cheers,
Loek

Back