Ook ik ben nieuw

MarjanBond

Member
Hallo allemaal,

Mijn naam is Marjan en heb 2 kids en ik heb een relatie met Phil, hij woont in Sydney.
Wij zijn sinds 27 december 2008 samen dus we reizen al 4 jaar heen en weer.
We hebben 14 Jan dit jaar onze visum(prospective marriage ) aangevraagd in Berlijn.

En nu moeten we wachten. Ik zie heel erg op tegen dit jaar en hoop op een goede uitkomst.

Ik hoop hier veel te kunnen lezen en antwoorden te krijgen op vragen, die er vast wel zullen komen.
En hoop dat jullie mij door de komende periode heen kunnen helpen.

Groetjes Marjan

Hoi Marjan,

Winterdipje kicking in? ;) Maar Welkom! Het zit hier vol met mensen met heimwee of verlangen dus je bent hier op je plek!

Hang in there!

Winterdipje, niet echt ;) Geniet nog even van de sneeuw hier in NL iets wat als alles loopt zoals we hopen, ik hopelijk niet weer zal zien.

Mannetje is zaterdag weer naar Sydney gereisd na 4 weken hier in NL te zijn geweest :(

Ik zit steeds mijn email te checken en hoop op dat mailtje van een Case manager dat ze er mee bezig gaan. Maar ze hebben schijnbaar niet zo'n haast.

Haast en OZ.... Je weet vast al beter toch?

En ik heb in December nog sneeuw gezien hoor in OZ. Dus het kan wel ;)

Die man die ons hielp zei dat we binnen een paar dagen een email zouden ontvangen.. Een paar dagen voor mij is een dag of 2/3. Maar zij zullen het wel niet zo zien haha.
Ach ik ben misschien te ongeduldig. Na 4 jaar wil je gewoon dat er een eind aan komt en eindelijk bij elkaar kunt zijn.

Ik heb inderdaad wel eens sneeuw gezien in OZ. Maar dat was richting Jenolan hoog in de bergen.
Vrienden van ons in Goulburn hebben ook af en toe wat sneeuw.

Die man die ons hielp zei dat we binnen een paar dagen een email zouden ontvangen.. Een paar dagen voor mij is een dag of 2/3. Maar zij zullen het wel niet zo zien haha.
Ach ik ben misschien te ongeduldig. Na 4 jaar wil je gewoon dat er een eind aan komt en eindelijk bij elkaar kunt zijn.

Ik heb inderdaad wel eens sneeuw gezien in OZ. Maar dat was richting Jenolan hoog in de bergen.
Vrienden van ons in Goulburn hebben ook af en toe wat sneeuw.

;)

En ja, ik heb de sneeuw gezien in Thredbo. Dus hemelsbreed niet zo ver van Jenolan.

Dank jullie wel :)

Ik ben vanmiddag gebeld door Anita van de Australische Ambassade in Berlijn. Ze moest even kortsluiten of de aanvraag voor de Prospective Marriage visa is of de Partner Visa. Verder zei ze dat alles er prima uitzag.
Ze nam waar voor Corina? Zij zal onze CO zijn. Maar was vandaag ziek. Maar goed Ze zijn er mee bezig dus dat is al heel fijn om te weten.

Vind het nu wel erg spannend worden allemaal..

Welkom op het forum!
Wat fijn dat je vandaag een teken van leven hebt gekregen. Hopelijk gaat het snel voor jullie.

Groetjes Gwen

Dankje Gwen :)

Ik hoop het ook we weten nu in ieder geval; dat het balletje aan het rollen is. En nu nog afwachten welke kant het op gaat. Het ene moment denk ik we krijgen het wel en het andere moment ben ik weer erg negatief.
We zijn al 4 jaar samen dat moet toch ook wel positief zijn voor hun?.

Het enige wat we kunnen doen is afwachten.. al mijn geduld nu al op is haha.
Ik wil gewoon eindelijk een normaal leventje opbouwen met mijn kids en mannetje. One day..

(...)
Mannetje is zaterdag weer naar Sydney gereisd na 4 weken hier in NL te zijn geweest :(
(...)
Die van mij ook! Niet naar Sydney alleen, hij moest naar Darwin. Voelt echt vreselijk leeg hè om opeens je grote liefde en maatje te moeten missen na een paar weken intens samen zijn. Niks aan :(
Wij zijn afgelopen maand net begonnen met dingen uitzoeken en regelen voor onze visum aanvraag. Ondanks de kopzorgen die dat oplevert voelt het wel goed om iets te kunnen dóen.

Het is echt verschrikkelijk :( Denk steeds dat hij zo de kamer in kan lopen..echt weer wennen.
Niet alleen voor mijzelf maar ook mijn kinderen.. vooral mijn 10jarige zoon mist hem heel erg. Dochtertje van 7 zegt steeds" ik vind het ook wel erg en ik mis Phil ook wel Maar ik zie hem wel weer daarom huil ik niet" Lekker ding is ze.

Spannend hoor! Wij zijn ook maanden bezig geweest en nu eindelijk alles ingeleverd. Het voelt inderdaad goed dat je er mee bezig bent, dat geeft iets houvast.

Ahh dat is ook wel zielig voor je kinderen zeg! Maar dat betekent ook dat ze hem lief vinden, toch :)
Zag in een ander topic dat jullie gaan trouwen in december. In Sydney?

Ze zijn gek op hem en andersom ook hij ziet ze echt als zijn eigen kinderen :D

Ja, we gaan 27 december trouwen in The Royal National Park bij Sydney.. Celebrant en alles is al geregeld, nu het visum nog haha.

Hoe gaat het met jullie papierwerk? Al iets verder gekomen?

Laat ik het zo zeggen: het past nu nog allemaal in een snelhechter :D Maar tegen de tijd dat ik al ons evidence bij elkaar heb in plaats van all over the place is het vast een heel pakket.

Heb even gegoogled want ik ben nog nooit in The Royal National Park geweest, maar prachtig, wat een natuurschoon! Verwachten jullie ook veel mensen uit Nederland op de bruiloft, of weet je dat nog niet?

Is dit je plekje? Dit veldje was afgezet voor een bruiloft toen wij er waren ;)

8412703113_d73c67f948_c.jpg

Laat ik het zo zeggen: het past nu nog allemaal in een snelhechter :D Maar tegen de tijd dat ik al ons evidence bij elkaar heb in plaats van all over the place is het vast een heel pakket.

Heb even gegoogled want ik ben nog nooit in The Royal National Park geweest, maar prachtig, wat een natuurschoon! Verwachten jullie ook veel mensen uit Nederland op de bruiloft, of weet je dat nog niet?

Het is een heleboel papierwerk! Erg eigenlijk.. maar het moet maar.

The royal national park is erg mooi, Ik ga er ook graag heen :D

Back