ook ik stel ons voor vanuit belgie !

ramon

Member
Hallo , ik ben Ramon ( nederlander ). Samen met mijn vrouw ( Tanja , kroaat en Belg ) heb ik een aanvraag lopen voor een visa 175 ( niet online ) . Wij zitten in het laatste stadium : wachten , wachten , wachten ,.......... Al het papierwerk , examens, en al het andere hebben we overleefd. In februari dit jaar is alles aangekomen bij de emigratie dienst in australie. Nu is het wachten op het hiet goede nieuws.
Wij werken met een beedigd bureau uit Perth. Die zijn heel goed!!. Die laten ons weten wat ze nodig hebben , wij sturen dat op , en als alles 100 procent in orde is , dan pas gaat het naar de enmigrtie dienst. Heel save !!! , en gemakkelijk ( hun zitten immers in australie !!! )

Wij willen  naar W.A. , Perth. We zijn allebei kok. Eerst gaan we daar gewoon werken , een jaartje  ongeveer. Dan , als we door hebben wat ge regels zijn , etc , gaan we ons eigen restaurant beginnen

Zijn er nog die naar W.A willen emigreren , of die ook een visa aanvraag 175 hebben lopen?

Groeten uit Antwerpen!!!!!!!!!!

Hoi Ramon en Tanja,

Welkom en succes. Klinkt alsof er toekomst in zit. (Als je maar geen Ramsey bent :-D ).

Groetjes,

Ireen

Bedankt Ireen en wilbert !

Nee , geen Ramsey praktijken ( klein beetje wel natuurlijk :evil:)
Er is heel veel vraag naar goede koks in australie , vooral koks uit europa die de franse keuken als basis hebben.

Groetjes, ramon en tanja

Zijn er toevallig nog mensen vanuit antwerpen of omstreken die met visa bezig zijn?

Ramon & Tanja

Hey,

mijn naam is Sira en ik kom uit het Antwerpse.

Ben getrouwd met een NZer en bezig met visa class 461.

Vanwaar zijn jullie?

Groetjes

Hi Sira !

Mijn naam is Ramon ( nederlander ) en mijn vrouw is Tanja ( belg en kroaat ). Wij komen ook uit Antwerpen. Wij zijn bezig met visa 175 . Aangevraagd op 9 januarie 2008
Hoever staat jullie aanvraag ? Wij zitten te wachten en te wachten.
Leuk , nog een paar uit Antwerpen die down under gaan !  Waar willen jullie naar toe gaan in Australie? Wij richting Perth

Groetjes!!
Ramon & Tanja

[quote author=knuffie1000 link=topic=8836.msg119262#msg119262 date=1213211044]
Hey,

mijn naam is Sira en ik kom uit het Antwerpse.

Ben getrouwd met een NZer en bezig met visa class 461.

Vanwaar zijn jullie?

Groetjes
[/quote]

Wij hebben net alle papieren verzonden. Dus echt ver staan we nog niet...

Waar we naartoe trekken? Goh, eigenlijk waren we van plan om richting de sunshine coast (Qld) te trekken, maar gisteren begon Jason over Perth te spreken :)

Voor mij maakt het weinig uit, buiten dat we maar dicht bij het water moeten zitten. Jason is Padi Specialty Instructor en ik ben Padi Divemaster, dus we zouden graag toch ook een beetje bijklussen in het duiken, indien mogelijk.

We wonen nu in Ekeren. Dus net buiten Antwerpen zelf

Hoi Ramon en Tanja,

:hi: op het forum.
Wij hebben ook een 175 in Februari ingediend (online), wij moeten nu ook maar even wachten wat er komen gaat.
Wij zijn ook van plan om naar w.a. te gaan (Perth of omstreken).

Groetjes Henriette en Rudi en de kids :later:

Hallo !! Ik denk voor het duiken ( en wat er allemaal bijkomt ) QLD de beste plaats in aus. is. Maar ik ben maar een leek daarin , dus ...
Ik wens julie veel succes!!
Wij komen uit borgerhout / deurne.

Ramon & tanja

[quote author=knuffie1000 link=topic=8836.msg119494#msg119494 date=1213600443]
Wij hebben net alle papieren verzonden. Dus echt ver staan we nog niet...

Waar we naartoe trekken? Goh, eigenlijk waren we van plan om richting de sunshine coast (Qld) te trekken, maar gisteren begon Jason over Perth te spreken :)

Voor mij maakt het weinig uit, buiten dat we maar dicht bij het water moeten zitten. Jason is Padi Specialty Instructor en ik ben Padi Divemaster, dus we zouden graag toch ook een beetje bijklussen in het duiken, indien mogelijk.

We wonen nu in Ekeren. Dus net buiten Antwerpen zelf
[/quote]

Henriette , Rudi en de kids !  ook welkom op deze site / forum.
Jullie willen ook naar Perth! , Er willen best veel mensen die kant op hè? Het zal daar zeker goed zijn?!  :up:

Groetjes en succes !
Ramon & Tanja

[quote author=ramon link=topic=8836.msg120017#msg120017 date=1214335257]
Jullie willen ook naar Perth! , Er willen best veel mensen die kant op hè? Het zal daar zeker goed zijn?!  :up:
[/quote]

Het is hier zeker heel goed ja !!  :cool: :cool:

[quote author=perthpete link=topic=8836.msg120031#msg120031 date=1214355288]
[quote author=ramon link=topic=8836.msg120017#msg120017 date=1214335257]
[/quote]

Het is hier zeker heel goed ja !!  :cool: :cool:
[/quote ]

Ja , zoals ik aan de foto's kan zien is het daar inderdaad prachtig!! :cry2: Ik wou dat we er al waren

Groetjes ,

ramon & tanja

Back