Ook ik wil naar de zon en de kangaroekoes!

M

Me

Hallo,

Wel even heel kort mijn verhaal. Momenteel woon ik in NL met mijn Australische vriendin. We kennen elkaar al ruim 7 jaar en sinds een jaar hebben we een serieuze relatie.

Ons plan is om begin 2005 naar Australie te vertrekken om aldaar een nieuw leven te beginnen.

Het heeft ons 3 maanden gekost om alle papieren te verkijgen zodat mijn vriendin nu hier in Nederland kan wone/werken. De volgende stap is nu natuurlijk het verkijgen van de juiste papieren zodat ik naar Australia kan vertrekken.

Ik zal eens rustig alle topics gaan lezen en wie weet spreken we elkaar.

Groetjes
Bas en Sally
 
Hoi Bas en Sally,

Welkom op het forum! Als je vriendin een Australisch paspoort heeft, jullie een jaar samenwonen en dat kunnen bewijzen, dan is het niet zo verschrikkelijk moeilijk om een visum te krijgen voor Australië. Simone heeft met hetzelfde bijltje gehakt en gaat morgen naar Aussie :D.

Groeten,
Louw
 
Lost said:
Hoi Bas en Sally,
Simone heeft met hetzelfde bijltje gehakt en gaat morgen naar Aussie :D.

Groeten,
Louw
Overmorgen ;)

:D

Yep, moet makkelijk zijn voor jullie, kijk in het 'partner/spouse visum' gedeelte!
Meer mensen hier zijn met dat visum bezig!

Welcome op het forum! :D
 
Simone said:
Overmorgen ;)

:D
Dus het is morgen nog geen woensdag? :shock: Moet ik een dag langer werken! Dank je wel Simone! :p

Laat ik nou denken dat het vandaag dinsdag was.
 
Lost said:
Simone said:
Overmorgen ;)

:D
Dus het is morgen nog geen woensdag? :shock: Moet ik een dag langer werken! Dank je wel Simone! :p

Laat ik nou denken dat het vandaag dinsdag was.
Ha ha!
Sorry!!!

Maar goed ook dat het maandag is, ik moet nog veel doen/regelen morgen!! :D Goed he, alles op het laatste moment!!! :shock:
 
ha die bas.

zorg er voor dat je de samenwoning oficeel maakt op de huur contract of zo, gezamelijke bankrekening en ziekenfonds. dat maakt het bewijs van een jaar samen wonen straks een stuk makkelijker.
 
Back
Top