ook ik zal me even voorstellen

aurora

New Member
Hallo,
Ik ben Trudy en mijn man Richard en onze kinderen Jonathan en Emilia denken erover om in Australie te gaan wonen en werken.
Ik ben qua punten kansloos, want ik ben al 48! Maar Richard is 39 en hij is computertechneut dus hij maakt wel grote kans.
Ik ben me net een week flink aan het verdiepen in de materie maar ik kom hier al termen tegen die ik nog niet ken. IELTS bijvoorbeeld... Maar goed, er is nog een lange weg te gaan. Hoewel ik gister de schrik van mijn leven kreeg, eerst dacht ik dat het ruim een jaar zou duren voor het zover zou zijn maar het schijnt dat het veel sneller kan als hij daar al een baan zou hebben en die kans zit er best snel in, en in dat geval is een half jaar ook mogelijk. Brrrr, dan komt het dichtbij en ik ben dus nu ineens zenuwachtig!
Dus ik ga hier snel zoveel mogelijk lezen want daar wordt je wijzer van nietwaar?

Tot spoedig!

Welkom op het forum. Wat een geluk met zo'n jonge man  :wink:'
Gebruik de search knop en je kan veel antwoorden op je vragen vinden.

Groetjes Jolanda  :up:

Ik zou een analyse laten maken door Rob Breumelhof van Move2Australia. Weet je precies waar je aan toe bent, wat je moet regelen en welk visum je kunt aanvragen.. kost wat, maar heb je ook wat. Hij is alleen wel erg druk!

IELTS is trouwens een taaltest, à €180,-, verplicht te doen bij verschillende visa.

Welkom hier en veel succes met alles. Zoals al eerder is gezegd kun je al veel antwoorden vinden op je vragen.
IELTS is niet altijd verplicht, kun je afkopen, maar dan moet je in OZ weer een bepaalde cursus doen. Er is al eea over gepost hier.

Groetjes,
Dijnnas

Hoi,

Welkom!
Klinkt zooooo bekent in de oren, de stress in het begin.
Je zult zien dat het minder word, is misschien wel handig om eens te kijken hoeveel punten jullie bij elkaar kunnen sprokkelen.
www. buysse.nl ga naar Australie en dan naar Quick scan.
Succes!  :wink:

Welkom op het forum, ennnne je leeftijd valt wel mee hoor ik ben 54 jaar en mijn man 55 jaar. Wij vertrekken 9 april op een 457 visum naar Perth voor 6 jaar. Veel succes met het uitzoeken van de mogelijkheden.

Groet, Magda en Jan Compagne

[quote author=aurora link=topic=8595.msg113912#msg113912 date=1205829401]
Hallo,
Ik ben Trudy en mijn man Richard en onze kinderen Jonathan en Emilia denken erover om in Australie te gaan wonen en werken.
Ik ben qua punten kansloos, want ik ben al 48! Maar Richard is 39 en hij is computertechneut dus hij maakt wel grote kans.
Ik ben me net een week flink aan het verdiepen in de materie maar ik kom hier al termen tegen die ik nog niet ken. IELTS bijvoorbeeld... Maar goed, er is nog een lange weg te gaan. Hoewel ik gister de schrik van mijn leven kreeg, eerst dacht ik dat het ruim een jaar zou duren voor het zover zou zijn maar het schijnt dat het veel sneller kan als hij daar al een baan zou hebben en die kans zit er best snel in, en in dat geval is een half jaar ook mogelijk. Brrrr, dan komt het dichtbij en ik ben dus nu ineens zenuwachtig!
Dus ik ga hier snel zoveel mogelijk lezen want daar wordt je wijzer van nietwaar?

Tot spoedig!
[/quote]Hoi. welkom en ik zeg maar zo leeftijd speelt geen rol. Je bent zo oud als je je voelt. Succes
Selma

Back