Ook maar even voorstellen

Monique

New Member
Hoi,

Ook ik zal me (ons) even voorstellen. Ik ben Monique, getrouwd met Patrick en we hebben 2 kinderen. Volgend jaar gaan we eindelijk naar Australië, weliswaar voor vakantie, maar het is een start. Als het ons en de kids bevalt, gaan we kijken of we gaan emigreren. Maar ik wil op voorhand toch wel meer weten over hoe het zit met de visa, welke je nodig hebt of sowieso al kunt krijgen, en natuurlijk wat het allemaal gaat kosten.

Ik ben blij dat ik hier al een aantal antwoorden gezien heb op mijn vragen, daarom maar even voorstellen.

Mijn man komt voor zover ik kan nagaan wel in aanmerking voor zo'n skilled worker visum, dan zouden wij daar mee kunnen. Maar ik ga eerst maar even goed kijken bij www.immi.gov.au en zien of we met of zonder bureau aan de gang gaan.

Jullie horen vast wel meer van me!

Groetjes, Monique

Welkom op het forum!
Je zult hier veel nuttige informatie vinden, maar uiteraard is iedere situatie anders. Vooral bij de keuze met/zonder bureau is dat van belang.

Succes!

Succes. Puzzel ze op immi.gov.au. Een check door een bureau kan (voor een bedrag) ook wat licht werpen in de duisternis (mochten er wat donkere wolken boven je keyboard en monitor gaan vormen)

En: Welkom!

Back