Ook maar ff voorstellen!

Bartman

XPdite Sponsor
Hallo allemaal,

Ik ben Bart, 35 jaar oud en nog hartstikke vrijgezel.
Ik ben werktuigbouwkundig ingenieur met bijna 10 werkervaring. Ik ben op dit moment bezig om een STNI te halen voor WA (en misschien ook voor SA), het bureau van George Lombard helpt me daarbij. Voorlopig moet men eerst mijn diploma erkennen bij het IEaust.

Ik moet zeggen dat ik nog maar 2 weken bezig ben, maar er vol ben ingesprongen.

George Lombard had een snel assessment via internet gedaan, en kwam daarbij voor mij (ook gezien mijn leeftijd) op een skilled visa.
Zo'n 8 jaar geleden heb ik een jaar gereisd door Oz, NZ, en z.o. Azië. En Oz heeft altijd een week plekje in mijn hart gehouden. Ik liep al jarenlang rond met het idee te emigreren, maar wachtte op dat laatste duwtje.
Dat duwtje was een uitzending op (ja, ik weet het) SBS 6 over de vraag naar hooggeschoold personeel in Oz. Ik kwam na wat zoeken op deze site terecht, waar iemand anders een link naar George Lombard had gelegd.

Ze hebben me voorgelicht wat het allemaal ongeveer zou gaan kosten, en een deel van het geld heb ik inmiddels betaald. Ik heb nog steeds een goed gevoel over dit bureau, en hoop dat het ook zo blijft.
Verder valt natuurlijk gelijk de papperassenwinkel op; maar dat zie ik als een uitdaging.
Het gevoel is heel sterk om uit Nederland te vertrekken, en ik heb voor deze keer maar eens besloten om mijn gevoel te volgen!

Je kunt zo'n beslissing voor je uit blijven schuiven en wegrelativeren, maar daar word je ook niet gelukkiger van.

Fair Dinkum!

Bart

Hallo Bart,  :hi: op dit gezellige forum.

Leuk om te lezen hoe sommige mensen tot een besluit komen
om te gaan emigreren.

Suc6 met je visum, vragen kan je altijd op het forum loslaten.

Gr. Ton

Van Harte  :hi:  op het zo gezellige forum.

Je kunt hier bijna alles vinden wat betreft je visa voor Aus.
Zo vraag maar raak.

Gr Ineke   :up:

Te gek hoor!!!