ook nieuw de johnnie's

ravey

New Member
hallo allemaal,

wat een boel leesvoer op dit forum!!!!!!ben elke avond bezig hier. Zo zal ons ff voorstellen wij zijn john en brigitte en we hebben 2 rekels van knullen. We zijn ook aan het orienteren om te vertrekken naar het zonnige Australie!!!maar er zal een hoop moeten worden geregeld!!!
heel veel groetjes van ons

enne......jullie zullen ons wel vaker tegenkomen met onze vragen(hi,hi)

:hi: op het forum.
Succes met alle voorbereidingen en met het zoeken naar informatie.

Wat moeten we trouwens met die poll?

Greetz Jidske  :cool:

Succes en welkom op het forum.

Je hebt een poll aangemaakt: een vaarg, waar anderen antwoord op moeten geven (staat boven jullie eerste bericht hier).

hallo johnnies,

Welkom op het forum  :hi:

Veel succes met de orientatie en verdere plannen.

Groetjes,
Susan

Welkom op het forum! :up:

Ik heb de poll verwijderd omdat die niets aan het draadje toevoegde.

wat een leuke binnenkomst van iedereen zeg. Morgenavond belt move2australia naar ons op om de mogelijkkheden te bespreken!!!!!!!!!!!kan niet wachten ben echt helemaal verslaafd aan dit forum. ben alles aan het nalezen en hoeveel alles kost en ook heel belangrijk waar we ons willen settelen ( mits alles doorgaat) We hadden Adelaide ingedachten maar mijn pa& ma wilden 28 jaar geleden al naar Perth ( maar broerlief wilde niet) ze hadden alles geregeld en bijna in den haag ( ambassade) toen liep mijn broer van huis!!!!!!!!hele droom in duigen,  dus als jullie goeie ideen hebben. we zoeken een betaalbare plaats (wie niet!!!!) in de buurt van het strand en vacatures voor metselaars zijn!!!! WE worden af en toe harstikke gek van al dat gezoek en gesnuffel!!!! 

maar laat je niet gek maken zeg ik dan

houdoe!!!!!!!!!

brigitte

Back