Ook wij hebben ons visum!!!!!!

polsie

New Member
:up: Eindelijk, na bijna 16 maanden van spanning, als weer eens de regels veranderden........., hebben we nu eindelijk ons langverwachte visum (176). Gisteren ontvingen we de mail met gelijk erachteraan het telefoontje van ons bureau, Live Down Under uit Perth. GEWELDIG. Het enige minpuntje is dat ons huis nog niet verkocht is, dus wordt het wellicht een extra vakantie naar Aussie. Doesn't matter.........Australia......here we come!! Polsie.

We zijn altijd heel trots geweest op onze geheel gerenoveerde boerderijwoning, maar met deze tijden hier is het moeilijk om te verkopen........... Maar oke, positief blijven,zijn we met ons visum ook blijven doen. Soms was het moeilijk om te geloven dat er inderdaad nog een visum zou komen, omdat het zo lang heeft geduurd. Daardoor ook heel weinig meer op het forum geweest omdat voor ons gevoel iedereen snel een visum kreeg en wij maar wachten. Onzekerheid maakt je een ander mens. Polsie

Super nieuws!  :happysun: :applaus: :cheer: :clap2: :happy:

Geniet ervan.  En alvast veel succes  :up: gewenst met het huis verkopen.

[size=16pt]GEFELICITEERD!!!!!!![/size]

Jullie hebben er toch wel een borrel op gedronken hoop ik!  :balloons:

Gefeliciteerd!!!!! En als jullie er zelf nog geen borrel op hebben gedronken, dan doen wij dat wel!!!

Jazeker hebben wij geproost. De champagne had al maanden koud gelegen, was een goed gevoel toen de kurk eraf knalde. Eigenlijk zijn we nog altijd niet uitgefeest. Polsie.

Van harte gefeliciteerd met het visum!
En met het huis komt het ook heus goed, na de zomervakantie
gaan er vast weer veel mensen op zoek.
Nog even volhouden!

Hé, gefeliciteerd!  :up:

Maar als ik vragen mag, 16 maanden? Is dat de tijd na het indienen van het visum?
Wij gaan nl ook op een 176, naar WA, en hangen op het moment overal tussenin.

Marie

[quote author=Marie en Dan link=topic=10239.msg143817#msg143817 date=1248379484]
Hé, gefeliciteerd!  :up:

Maar als ik vragen mag, 16 maanden? Is dat de tijd na het indienen van het visum?
Wij gaan nl ook op een 176, naar WA, en hangen op het moment overal tussenin.

Marie
[/quote]

Dat ken ik. Ik zal ongeveer tegelijk met jullie aan de beurt moeten zijn (theoretisch gezien). Ingedient op 1 Juli 2008 namelijk!

Hoi Marie, wij hebben onze aanvraag ingediend in april 2008. Sorry dus 15 maanden. Vanaf dat de beroepenlijst veranderde, zijn we overgestapt naar een state-sponshorship van victoria (deze vroegen wel nog loodgieters en mensen in de bouw). Vanaf toen hadden we binnen 7 weken een bevestiging van acceptatie en dus nu twee weken geleden een case-officer en ons langverwachte visum. Succes jullie, komt goed. Groetjes Polsie.

Ja..........en gisteren ons ticket geboekt. Hopen dat dit een enkeltje kan worden (als het huis snel verkocht wordt). Ons vertrek staat op 17 oktober. Spannend! Polsie.

Back