claudia en pascal
New Member
Nou, hier zijn wij dan. Ook wij willen de grote overstap maken.
Wij zijn Pascal en Claudia en de berner sennen (hond) Sam.
Eergisteren hebben we het onze ouders, broers en een paar vrienden verteld.
We zoeken ons ondertussen blauw op het net en zijn heel wat te weten gekomen (tips, links en wat allemaal nog meer zijn altijd welkom).
De boeken en tijdschriften liggen al een tijdje op tafel. Nu kunnen ze blijven liggen. Het is geen "geheim" meer.
Wij willen over 2 jaar vertrekken naar Queensland, omgeving van Brisbane.
Met z'n 3en dus. De hond gaat ook mee (ik had echt slapeloze nachten over het idee dat we hem achter moesten laten, dus dan maar mee, ik weet, we doen hem ook heel wat aan!!!).
We zijn al begonnen met het verkopen van spullen, voorlopig nog alleen maar boeken, maar daar zal nog meer bij komen. Lang leve marktplaats.
Bepaalde abonnementen hebben we al opgezegd. We zitten er volop in.
Pascal vond het heel verstandig om forums ed. te lezen, ervaringen, tips en zo te weten te komen, hoe doen anderen het.
Maar dan moeten wij ook delen, dus vandaar dat ik mij aanmeld.
Nogmaals: ideeën, vragen, tips, alles is welkom!
Groetjes, Pascal en Claudia
Wij zijn Pascal en Claudia en de berner sennen (hond) Sam.
Eergisteren hebben we het onze ouders, broers en een paar vrienden verteld.
We zoeken ons ondertussen blauw op het net en zijn heel wat te weten gekomen (tips, links en wat allemaal nog meer zijn altijd welkom).
De boeken en tijdschriften liggen al een tijdje op tafel. Nu kunnen ze blijven liggen. Het is geen "geheim" meer.
Wij willen over 2 jaar vertrekken naar Queensland, omgeving van Brisbane.
Met z'n 3en dus. De hond gaat ook mee (ik had echt slapeloze nachten over het idee dat we hem achter moesten laten, dus dan maar mee, ik weet, we doen hem ook heel wat aan!!!).
We zijn al begonnen met het verkopen van spullen, voorlopig nog alleen maar boeken, maar daar zal nog meer bij komen. Lang leve marktplaats.
Bepaalde abonnementen hebben we al opgezegd. We zitten er volop in.
Pascal vond het heel verstandig om forums ed. te lezen, ervaringen, tips en zo te weten te komen, hoe doen anderen het.
Maar dan moeten wij ook delen, dus vandaar dat ik mij aanmeld.
Nogmaals: ideeën, vragen, tips, alles is welkom!
Groetjes, Pascal en Claudia