ook wij stellen ons even voor

paige

New Member
Hallo, ik lees al een tijdje op dit forum en vond het nu wel tijd worden om ons even voor te stellen.
Ik ben 28 mijn vriend is bijna 30 en we wonen 3 jaar samen, verder hebben we een hond en een kat.

Over een paar maanden gaan we eindelijk naar australie, om lekker vakantie te vieren en stiekem ook om te kijken of het wat voor ons is om naar toe te emigreren.

Welkom op het forum, veel plezier tijdens de vakantie en veel succes met de beslissing.
WA/Perth is een echte aanrader!

[quote author=Sacha link=topic=9062.msg121559#msg121559 date=1216101745]
Welkom op het forum, veel plezier tijdens de vakantie en veel succes met de beslissing.
WA/Perth is een echte aanrader!

[/quote]

Ja toch Sas ;)

Maar welkom op het forum, maar pas op, het is echt duidelijk verslavend!

Ook van mij een welkom op dit forum.

En heel veel plezier met jullie vakantie. Waar gaan jullie naartoe?

Groetjes Lisette

bedankt voor het warme welkom :smile:

Wij gaan 3 maanden rond trekken in australie.
We beginnen in cairns, naar beneden naar brisbane.
Vanuit brisbane pakken we het vliegtuig naar darwin, om daarvan de trein naar adelaide te pakken.
Onze reis eindigd tenslotte in sydney voor de terug vlucht.
We komen dus niet in west australie helaas.

We hebben er al heel erg veel zin in!!!!

Welkom leuk dat jullie ook van de party zijn! en mochten jullie nog oriënteren/twijfelen waar op dit grote continent te vertoeven. Een uurtje boven Brisbane schijnt toch wel de place to be te zijn.  :cool:

[quote author=Gerbrand link=topic=9062.msg122063#msg122063 date=1216667354]
Een uurtje boven Brisbane schijnt toch wel de place to be te zijn.  :cool:
[/quote]
Ja, daar gaan alle koekenbakkers heen :lol1:
Nee Paige, ik zou er toch nog een maandje bijpakken voor WA :up:

Bart

En daar kan ik Bart alleen maar groot gelijk in geven. WA word (gelukkig) door al die hordes toeristen overgeslagen. Daardoor kan je nog rustig duiken voor de kust bij Ningaloo Reef, kan je zwemmen met dolfijnen in het wild zonder daar voor te moeten betalen, kan je genieten van rode aarde en witte stranden..... moet ik nog even door gaan? :lol:

Tot in WA!  :up:

Yeah!...WA / Perth is voor ons ook de place to be next year! (Als we dan eindelijk ons visum hebben...)

Maar geniet van julie van vakantie, het is een super mooi land! Maar wees gewaarschuwd voor het Australia virus: 1x geweest en je wilt weer terug!

Groeten

Leon en Chantal

tja, me baas ziet me aankomen. Het is dat ik het aangegeven heb bij mijn sollicitatie, anders had ik nooit 3 maanden weg gemogen. Ze doen daar nogal moeilijk over. Je hebt recht op 3 weken achter elkaar, en dat is het.

Ik blij dat ik het zo geregeld heb!

Hoi Paige,

Welcome en pas op, Australie werkt verslavend hoor. Je wilt straks niet meer anders. Ik raad de Kimberleys aan, een ruige tocht per landrover van Derby naar Darwin via de Gibb River Road. Suuuuuper!

Veel plezier.

Groeten,
Flore

Back