Ook wij willen naar "The oz"

Zee-man

New Member
Hoi, even voorstellen , Allison & Philippe en onderweg hopelijk naar Adelaide zo ergens rond volgend jaar mei/juni hoop ik.
De rede lijkt mij wel duidelijk. Mijn vrouw, getrouwd sinds 12 dec 05, komt uit ierland, wij hebben allebij redelijk veel gereist en nu
3.5 jaar een eigen huis. Zijn opzoek naar een meer relaxed leven met meer zon en vooral ruimte. Oz lijkt ons een perfecte keuze, hebben daar ook al rondgereist.  :up: 

Probleempje is wel dat we 3 jaar over gedaan hebben om ons huis te verbouwen, wat te doen ?!, verkopen/ verhuren zeg het maar.

Leuk forum

groetjes Zee-man

:hi: op het forum, suc6 met jullie plannen, dat je dromen maar snel werkelijkheid mogen worden.  :-D

Gr.Koen  :up:

Hi Allison & Philippe,

:hi: op het forum en heel veel succes met jullie plannen :up:.
En wat betreft het verhuren of verkopen van jullie huis, tja, moeilijk.
Ik heb geen pasklaar antwoord voor jullie wat wijsheid is.
Heel veel succes in iedergeval met de beslissing :).

Groetjes,
Mel

welkom op het forum en succes met alle plannen en voorbereidingen.

Wij hebben ook een eigen huis en hebben pas vorig jaar nog iets aangebouwd wat binnen nog moet worden afgetimmerd. We laten het maar zo............dan kunnen de nieuwe eigenaren het naar wens invullen. Wij gaan nl wel ons huis verkopen, ten 1e omdat we het geld nodig hebben om daar lekker te starten en ten 2e omdat we anders mijn ouders opzadelen met huisproblemen / verhuurders / etc. Mocht het niet lukken daar en we willen perse terug dan zullen er ongetwijfeld nog wel huizen te koop staan. Onze vraag is nu alleen..... wanneer gaan we het te koop zetten. Nu is de tuin nog kaal, dus zla wel volgende maand worden.

Hoi Allison & Philippe,

Welkom op het forum  :hi:

Leuk dat er een gemengde stel erbij is, ik ben schots en mijn partner nederlands.

Mijn partner heeft 2.5 geleden een appartementje gekocht en gesloopt en nu helemaal opgeknapt.  Hij kwam mij tegen toen het nog een 'bouwval' was.  Wij hebben er dus nooit in gewoond.  Nu is het 'af' en staat te koop. Hopelijk worden de hypotheekkosten gedekt.  We hadden overwogen om te huren maar dat mocht niet van de bank (tenzij we eerst 30% afbetaalde........).   

Succes met het besluit om te verkopen/verhuren, en natuurlijk ook met de rest van jullie plannen.

Groetjes,
Susan, Mees & Shea  :baby:

Welkom, ook van mij. Wij hebben ook flink wat werk in ons huis zitten, maar dat was eigenlijk een onvermijdelijke zaak. We hebben er een zooitje ouwe troep uitgesloopt en vervangen, zodat het huis niet meer onverkoopbaar / onverhuurbaar zou zijn. Anders hadden we, zouden we onze koffers pakken, het alleen aan een zooitje studenten kunnen verhuren die er dan *echt* een puinzooi van zouden maken... Grtz l&miles

:) Bedank allemaal voor de geweldige reacties

ik hoop dat ik ook een bijdrage kan leveren, leuk die smilies ! :up:

gr philippe  eh...?!  :-o:Zee-man

:hi: op het forum.

Good luck met jullie voorbereiding. Ik ben nederlands maar mijn man is engels en wij wonen in Engeland. Hopelijk kunnen wij al dit mei naar Aus. Wij gaan naar Perth.

Heel veel succes. :up: :up:

groetjes Jolanda

Ook namens mij van harte welkom op het forum!

Veel succes in het nemen van jullie beslissingen!!!!

Groetjes Lin :bye:

zijn zelf ook nog relatief nieuw hier op het forum, maar ook van ons,

:-D[move]WELKOM, WELKOM, WELKOM[/move] :-D

van Erwin en Mariëtte

welkom, wij gaan alles verkopen (op de meubels na want die gaan mee)
dus huis auto etc.

huizen staan momenteel goed in prijs, als de rente aftrek ooit verdwijnt zal dat anders worden.

fred

Welcome en veel plezier!

Hoop dat jullie er uitspringen met het huis!

Greets,

Nan en Alex

Back