Ook wij willen ons even voorstellen

afro.gif

Hallo allemaal,

Wij zijn Daniel en Esther en wij hebben ook het besluit genomen om te emigreren naar Australie. Wij willen ons gaan vestigen in de buurt van Brisbane, QLD.
Wij hebben 2 kinderen, een jongetje van 6 en een meisje van 3,5 jaar.
We zijn nog nooit in Australie geweest. Volgend jaar willen we met het hele gezin naar Australie op vakantie. Tegelijkertijd natuurlijk de sfeer proeven.
We zijn bezig met het invullen van de kansbeoordeling voor een visum. Move2Australia is het bureau waar wij mee in zee zijn gegaan aan de hand van alle goede berichten over dit bureau.
Ik heb me al flink laten informeren door dit forum, erg handig
afro.gif
!
De kans is wel groot dat wij een visum krijgen, aangezien ik IC/CC-verpleegkundige ben, oftewel Registered Nurse.
We vinden het allemaal wel erg spannend!
Maar goed de eerste stappen zijn gezet!

Groetjes,
Daniel en Esther

Welkom op het forum, veel plezier tijdens jullie vakantie. Ik weet zeker dat die vakantie er voor zorgt dat je nog sneller je visum wilt hebben

Groetjes Yvonne

Hai Daniel en Esther,

Welkom op het forum. Wat een spannend idee! Moet zeggen dat ik net zoals Familie S. ook wel nieuwsgierig ben.

Als het goed is wonen wij volgend jaar al in Brisbane met onze kids. Jullie zijn van harte welkom om langs te komen
afro.gif

Groetjes en heel veel succes en plezier!

Wat een boel reacties, dank jullie wel. Erg leuk!!

Waarom wij voor Australie kiezen? De natuur en het klimaat trekt ons erg. Wij hebben ons al wel enigszins verdiept in verschillende informatie, documentaires over Australie. Omgeving Brisbane trekt ons aan vanwege het klimaat. Al gaan we er een paar jaar wonen.
Mijn man komt van oorsprong uit Brazilië en is het klimaat in Nederland spuugzat. Hij wordt net als heel veel mensen erg depressief van de lange herfst en winter. Al worden wij van dit weer, zoals vandaag, wel erg vrolijk!!!
cool.gif

Wij gaan graag een uitdaging aan en aangezien het een engelstalig land is, wordt het voor ons wel beter.

Wij konden niet wachten met het starten van een visumaanvraag tot volgend jaar, dus vandaar!

Groetjes,
Daniel en Esther

Welkom , en veel succes !
Wij gaan richting Sunshine coast, :plane:
dus... wees welkom ! :cheers: :gossip: als je zin hebt in een hollands praatje !
(over het lekkere weer bijvoorbeeld)

Hey leuk! Weer een verpleegkundige die richting Down Under gaat!
afro.gif

Ben zelf bezig me voor te bereiden op mijn IETLS test zodat ik mijn beroep, registered nurse, kan laten erkennen!

Succes met de procedure en welkom op het forum!

Back