Ook wij willen ons graag aan jullie voorstellen.

Southern Cross

New Member
Hallo wij zijn Chris en Monique. Wij hebben ons zojuist aangemeld voor dit Forum.
In 2001 zijn wij voor een jaar naar Australie geweest, daar hebben wij rondgereisd en gewerkt.
In 2004 zijn we voor 2 maanden terug geweest en hebben we genoten van een heerlijke vakantie. 
Nu houdt het onderwerp emigreren naar Australie ons erg bezig. Wij hopen door middel van dit forum meer duidelijkheid te krijgen
over wat er allemaal bij komt kijken en wat de mogelijkheden zijn.
Dus wij zijn waarschijnlijk regelmatig hier te vinden.
Weet nog even niet hoe ik foto's kan toevoegen, dus dat komt nog..

See ya Mates!
Chris and Monique. :)

Hoi Chris en Monique,  :hi:, op het forum, veel lees plezier.
groetjes Liz

Welkom op het forum!

Veel plezier! En succes met vergaren van alle info!

Groetjes Lin

Hi Chris en Monique,

:hi: op het gezellige en informatieve forum :).
Heel veel succes met jullie plannen  :up:.

Groetjes,
Mel

Hoi Chris en Monique

:hi: en veel succes. En wat betreft de Avatar (de forumnaam voor foto), dit is niet zo moeilijk, maar je moet het wel even weten. Je kunt hier bovenaan op het forum aanklikken: "profile", dan kies je voor "Forum Profile Information".

Het simpelste is om dan eerst in de kolom rechts (Actors / Finding Nemo / liliandstitch enz.) te klikken en daarna links een plaatje te pakken maar je kan ook een eigen afbeelding erop plaatsen van 80x80 pixels. Deze moet dan wel op het internet staan en je moet dan niet alleen een websiteadres selecteren maar ook een afbeelding zelf. Het is ietsje lastiger tenzij je weet hoe het in elkaar zit. Zoals aangegeven ziet het er dan ongeveer uit als http://www.xs.to/personal.gif (Ik heb even jullie huidige adres genomen zodat je weet wat het ongeveer inhoud). Personal heb ik zelf verzonnen, het plaatje kan ook ik.gif of chris.jpg of monique.gif heten (de "extensie" is altijd gif of jpg).

Jullie begrijp? :lol:

Hallo,

Ook van mij welkom op dit gezellige en zwaar verslavende forum ,met heeeeel veeeeel
nuttige info.

groetjes Manja :)

Hallo Chris en Monique,

Beetje laat, maar nogmaals welkom op het forum  :hi:

Groetjes,
Susan, Mees & Shea  :baby:

Back