ook wij willen ons nu maar voorstellen!!

annehenrieke

New Member
Haihai iedereen,

Ja hoor; ook wij lopen met dezelfde droom rond en willen enorm graag naar Autralie toe.
Net terug van mijn vriends 1e en mijn 2e reis naar dat geweldige land ontkomen we er echt niet meer
aan en willen we nu alles officieel op gaan starten.
Enorm spannend natuurlijk! Wat zijn onze kansen, maken we uberhaupt wel kans etc etc...???

Alle tips zijn welkom!!

Groetjes Anne en Helmo

Welcome!!!  :hi:

Mijn tip: gewoon ervoor gaan. Af en toe staan er wat beren op de weg, maar als je die eraf hebt geschoten komt het allemaal goed..!!! :happysun:

groetjes en succes met alles,

Stefan

En stel alle vragen die je wilt stellen. Zijn hier veel mensen die je kunnen helpen.
Succes met het hele proces :up:

Welkom op het Forum!
Er is veel info te vinden hier.
Kijk ook eens op www.immi.gov.au om te kijken of je kans maakt.

Groeten,
Jenny

Wat super al die leuke reacties!!
Maakt het alleen nog maar sterker; het gevoel weg te willen (als dat al kon!!)
Maar kom maar op al die tips; wij staan echt aan het begin van het proces, dus wil alles weten:
Waar moeten we op letten, wat kunnen we op dit moment het beste doen?
Waar moeten we allemaal rekening mee houden?
Iedereen die er al zit (geluksvogels!): hoe lang zijn jullie bezig geweest met het vinden van werk,
woning etc?

Kortom; alle info is zeer welkom!!

[quote author=annehenrieke link=topic=9901.msg135492#msg135492 date=1238162387]
Wat super al die leuke reacties!!
Maakt het alleen nog maar sterker; het gevoel weg te willen (als dat al kon!!)
Maar kom maar op al die tips; wij staan echt aan het begin van het proces, dus wil alles weten:
Waar moeten we op letten, wat kunnen we op dit moment het beste doen?
Waar moeten we allemaal rekening mee houden?
Iedereen die er al zit (geluksvogels!): hoe lang zijn jullie bezig geweest met het vinden van werk,
woning etc?

Kortom; alle info is zeer welkom!!
[/quote]

Of je kan emigreren naar Australië hangt van veel factoren af (je beroep, leeftijd etc.)
Nogmaals, kijk eens op de website www.immi.gov.au en vul daar de online test in om te kijken of je aan het aantal punten komt dat nodig is voor een visum.
Ook kan je altijd een kansbeoordeling bij een emigratiebureau laten doen.

groeten Jenny

Hallo Anne en Helmo,

Welkom  :hi: op het forum.  Veel succes met alles uitzoeken en plannen maken.

Groetjes,
Susan, Mees, Shea & Kian

Ho Anne en Helmo,

Laat anders eens een kansberekening (dan weet je waar je aan toe bent met je kans op een visum) doen bij een emigratiebureau. Wij hebben dat gedaan bij Move2australia en uiteindelijk zijn we met hen in zee gegaan.
Ons proces heeft 21 maanden (van het begin dat wij dachten we gaan er voor, tot het moment dat we hier voet op australische bodem zetten). geduurd, de visumaanvraag voor 175 (skilled indep. visum)  heeft ruim een jaar geduurd, wel via de papieren weg.
Succes met alles en ook veel plezier met de voor pret. :up:

gr. Ingrid

Helaas, helaas; we balen enorm (en dat is nog zacht uitgedrukt!!!)
Vandaag uitslag van de kansbeoordeling gehad en het gaat niet lukken....
We moeten helaas de droom uit ons hoofd zetten!!
Wat een domper zeg!

Iedereen hele veel succes met jullie plannen!!!

Heh bah, nee toch!
Is er geen mogelijkheid om op een ander visum te gaan?
sterkte!

Wat balen zeg!!! Ik weet niet of wij ooit nog gaan, maar ik heb in ieder geval nog een kansje. Is jullie kans echt nul of alleen op dit moment. Ik hoop dat jullie toch een manier vinden.
groetjes!

Back