Op naar Melbourne!

A.Huisman

New Member
Wat een handig forum! Nu dus maar eens kort voorstellen.

Begin juli vertrek ik met mijn vrouw en zoon van nu 9 maanden naar Melbourne. Mijn vrouw is kinderarts en heeft een baan op de IC in het Royal Childrens Hospital. Zelf ben ik in Nederland huisarts, maar gezien het gedoe om registratie als arts om te zetten zeker in Victoria, vind ik het een mooie kans om eens wat anders te gaan doen.
Dit zal in eerste instantie vooral neer komen op het zorgen voor mij zoon, maar daarnaast vind ik het ook wel leuk om wat nieuws op te pakken buiten de medische wereld, dus mochten mensen hier nog iemand zoeken voor wat dan ook (een project, klus, event of wat dan ook) ik houd me zeker aanbevolen.

Gezien het werk 7 dagen op 7 dagen af is van mijn vrouw, hebben we veel tijd om victoria te verkennen.

Verder hebben we vooral zin in het avontuur om eens langer in een voor ons nieuwe wereld te verblijven.
Eerder zijn we beide voor ons vak wel voor een half jaar in Afrika en Nepal geweest, maar nu wordt het verblijf minstens 14 maanden en samen met onze zoon!

Naast al het geregel hier, moeten we straks in Melbourne nog op zoek naar een woning en een auto. Begin augustus start het werk van mijn vrouw dus we hopen in de maand juli te settelen.

Groet,

Anne, Ankie en Foppe

Airbnb is your friend de eerste paar weken! Mochten jullie vragen of iets dergelijks over Melbourne/Victoria hebben let me know.

Succes met de verhuizing!

Welkom op het forum! Wat een leuke kans voor jullie om zo de andere kant van de wereld te zien. Er is volop ervaring op het forum en we delen graag! PS Vergeet de winterjassen niet, het is kkkkkoud in Melbourne in de winter :) en de meeste huizen hier zijn NIET geïsoleerd.

Wat een mooie kans voor jullie! Succes met alles en we lezen graag mee met jullie avontuur!
Groet Fam K.

Back